Ik brand een kaarsje voor de lijstlozen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, gespoiled over de hoogste nieuwe binnenkomer
20 ook goed? Ruilen tegen Disturbedquote:Op woensdag 29 december 2021 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou gewoon op plaats 19 moeten staan
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty."quote:
Rollercoaster-effect lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
Danny heeft zoveel lekkere uptempo nummers, maar natuurlijk stemmen mensen op die saaie ballads van hem
is meer Evergreen Top 1000 materiaal tegenworodigquote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vera staat er al jaaaaren niet meer in, zelfs de dodenbonus werkte niet meer toen
Vera Lynn hoort er eigenlijk wel in jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vera staat er al jaaaaren niet meer in, zelfs de dodenbonus werkte niet meer toen
Keuzelijst-effect vooral.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Rollercoaster-effect lijkt me.
Zeeland > Volendamquote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die haat hier weer richting Zeeland
Die meeten we niet meer againquote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zeeland...Limburg... weet niet wat erger isquote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die haat hier weer richting Zeeland
Ja ok, haal die altijd een beetje door elkaarquote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is Fawlty Towers...
Dit is Allo Allo
als je die ziet lopen weet je dat je zelf RIP bentquote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die meeten we niet meer again
Wilde net zeggen, deze was gisteren toch ook alquote:Op woensdag 29 december 2021 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
Danny heeft zoveel lekkere uptempo nummers, maar natuurlijk stemmen mensen op die saaie ballads van hem
Limburg heeft geen oesters. Case closed.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeeland...Limburg... weet niet wat erger is
Dan verbrand ik mijn lijstje voor de kaarslozen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik brand een kaarsje voor de lijstlozen.
Zeeland, want geen Limburg, duhquote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeeland...Limburg... weet niet wat erger is
Dit is muziek wat hoort bij de Xenos borden van 'in dit huis....'quote:Op woensdag 29 december 2021 13:22 schreef Isorden het volgende:
Van het ene naar het andere muzikale behang
Een hele kleine keuzelijst maken.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vera neemt de T2000 alleen serieus als Elvis, Frank Sinatra en Michael Jackson in de top 10 staan. Wat zou er moeten gebeuren om dat voor elkaar te krijgen?
Danny Vera die op tragische wijze doodgaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vera neemt de T2000 alleen serieus als Elvis, Frank Sinatra en Michael Jackson in de top 10 staan. Wat zou er moeten gebeuren om dat voor elkaar te krijgen?
Dat soort bordenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is muziek wat hoort bij de Xenos borden van 'in dit huis....'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |