Aznavourquote:Op woensdag 29 december 2021 13:16 schreef MTheBassman het volgende:
ik ken dit niet maar klinkt mooi
Toen was je nog jong... Alsof het gisteren was!quote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vijftien jaar terug (ik was al puber)
Of Numb/Encorequote:Op woensdag 29 december 2021 13:16 schreef alpeko het volgende:
Stemplaatje maar had eigenlijk wel Hier Encore moeten zijn
nou dat een Fransman Engels wil spreken vind ik al een behoorlijke stap hoor.quote:
Ja dit bedacht ik me ook net,quote:Op woensdag 29 december 2021 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dat een Fransman Engels wil spreken vind ik al een behoorlijke stap hoor.
Zo erg is het accent nu ook weer niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Van Aznavour pik ik dat Allo Allo-accent wel.quote:
Good moaning.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van Aznavour pik ik dat Allo Allo-accent wel.
en die bash ik ook verder nietquote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo erg is het accent nu ook weer niet.
En het is niet eens zijn enige poging.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo erg is het accent nu ook weer niet.
knakworsten hierquote:Op woensdag 29 december 2021 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
Was even een tosti bouwen maar:
HALO OF FLIES
I have a massage for youquote:
Don't mention ze warquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |