Imagine door Bataclan op 1quote:Op woensdag 29 december 2021 12:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit jaar is ook de eerste keer dat de grote dodenbonus juist níet komt door de dood van een artiest, lijkt me?
Meer?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we Limburg nu eens een keer aub aan België geven? Ik kan deze gozer niet meer aanhoren man.
Het is een vlinder van geduld....quote:Op woensdag 29 december 2021 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij maar Auto, vlinder, trein en boot.
Karma Police mag er ook best in blijven!quote:Op woensdag 29 december 2021 12:46 schreef Gretzl het volgende:
De enige RH die er wat mij betreft in mag blijven
Belgisch Limburg is net zo erg, ben laatst in Hasselt geweest en er was letterlijk geen hol te doenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we Limburg nu eens een keer aub aan België geven? Ik kan deze gozer niet meer aanhoren man.
Tweemaalquote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Staat die Spinvis er nog in eigenlijk?
Hasselt is dan ook echt een enorme kuststad zegquote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Belgisch Limburg is net zo erg, ben laatst in Hasselt geweest en er was letterlijk geen hol te doen
Sooowwwwwquote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja, 95 dodenbonussen tegelijk
Kijkmijintellectueelinteressantdoen muziekquote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Eens. Hier willen ze ook af van Limburg. Geef maar aan de moffen.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Belgisch Limburg is net zo erg, ben laatst in Hasselt geweest en er was letterlijk geen hol te doen
Imagine. Lekker op tijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit jaar is ook de eerste keer dat de grote dodenbonus juist níet komt door de dood van een artiest, lijkt me?
Stefan en Lisette helaas niet. Maar die kwam paar uur geleden in de Snob voorbijquote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ede Staal hebben, en dan klagen over ditquote:Op woensdag 29 december 2021 12:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben groninger dus ik zal ook wel verder geen verschil merken denk ik
Stefan & Lisette heeft het helaas niet gehaald, Kom Terug en Bagagedrager staan er in.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Spinvis nooit begrepen, niet mijn dingquote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijkmijintellectueelinteressantdoen muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |