Dat heb ik bij Guus wel, maar dat heeft met bepaalde herinneringen aan dit nummer te maken.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Guus mist de emotie. De versie van Herbert voelt wat mij betreft veel echter (als ik me niet vergis schreef hij het na de dood van zowel zijn vrouw als zijn broer).
Introriff van Plug In Baby is wat mij betreft echt onovertroffen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind Bliss nou juist niet echt een van mn favorieten, hoewel hij wel verdient in de lijst te staan. op origin of symmetry heb ik dan liever een citizen erased of new born.
Ah, ja dat maakt het anders. Dan is de associatie meer vanuit jouw kant.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Guus wel, maar dat heeft met bepaalde herinneringen aan dit nummer te maken.
Breng Danny nu niet op ideeënquote:Op woensdag 29 december 2021 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hij leeft nog dus er kunnen er meer bij komen.
Ik geloof inderdaad dat dit Alicequote:Op woensdag 29 december 2021 13:03 schreef Isorden het volgende:
Ik vraag het maar vast...
Is Alice Cooper?
oh goed nieuws dan, dacht dat dat zo'n plaat was die elk jaar minder stemmen zou krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt mee. Hij stijgt juist weer
Volgend jaar gaat-ie weer 200 plaatsjes achteruit, calling it now.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh goed nieuws dan, dacht dat dat zo'n plaat was die elk jaar minder stemmen zou krijgen.
De vader van Miniquote:Op woensdag 29 december 2021 13:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat dit Alice
Erik Satie zou voor de T2000 echt genot zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |