Nee we sluiten je alleen uit van COVID-zorg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:58 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Helemaal prima hoor, mits fikse korting op mijn zorgpremie die ik al 20 jaar (voor niks) betaal, dan hebben we een deal.
Als jij je daar beter bij voelt vind ik dat helemaal prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee we sluiten je alleen uit van COVID-zorg.
Dan loopt de zorg over gaan we met zijn allen dood en zijn jullie nog steeds degenen die het probleem hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Als jij je daar beter bij voelt vind ik dat helemaal prima.
Stel, over 10 jaar en tig boosters dat de IC's vol liggen met vaccinatie schade, dan neem ik aan dat je hetzelfde doet toch?
Daarom hebben we daar maatregelen en regels en een papiertje dat je nodig hebt om te mogen auto rijden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Laten we dan maar iedereen verbieden in n auto te rijden, levensgevaarlijk die dingen.
Vaccinatie schade is uitzonderlijk, Covid-19 ellende niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Stel, over 10 jaar en tig boosters dat de IC's vol liggen met vaccinatie schade, dan neem ik aan dat je hetzelfde doet toch?
Dat vindt jij, die paar 100 doden per jaar is veel te veel. Iedereen fietsen gvd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom?
We weten het aantal verkeersslachtoffers aardig te beperken door een breed pakket aan maatregelen, waarbij iedereen die aan het verkeer deelneemt verplicht is zich aan te houden...
100 per jaar is wat anders dan 20.000.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat vindt jij, die paar 100 doden per jaar is veel te veel. Iedereen fietsen gvd.
De IC's liggen niet vol met vaccinatieschade...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een typisch wappie waanidee. Feit is dat voor zo ongeveer elke stof op de wereld twee zaken gelden. 1. Op enig moment wordt het giftig. Zuurstof bijvoorbeeld bij pakweg 1.7 bar partiële druk. 2. Er zijn altijd wel wat mensen extra gevoelig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
De IC's liggen niet vol met vaccinatieschade...
quote:
Gaan we hier nou fatshamen?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:55 schreef mcmlxiv het volgende:
Bewust ongevaccineerde dikke oude man. Tja……
https://gezondeten.nl/med(...)lander-steeds-dikkerquote:In 2020 had van de volwassen Nederlanders 50% overgewicht en 13,9% obesitas. Inmiddels is de helft van de volwassen Nederlanders te zwaar.
Genoeg 'wappies' in 1 post om eens gemodereerd te worden lijkt me zo, het draagt ook helemaal niks bij..quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:32 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een typisch wappie waanidee. Feit is dat voor zo ongeveer elke stof op de wereld twee zaken gelden. 1. Op enig moment wordt het giftig. Zuurstof bijvoorbeeld bij pakweg 1.7 bar partiële druk. 2. Er zijn altijd wel wat mensen extra gevoelig.
Wappies zijn nogal slecht in statistiek en nogal goed in het uitvergroten van incidenten. Nacrolepsie na vaccinatie Mexicaanse griep is zo’n voorbeeld waarbij wappies moord en brand schreeuwen over helemaal niets. Enkele tientallen op miljoenen vaccinaties. Dat het overgrote deel van diezelfde wappies ondertussen wel fastfood en kiloknal vlees eten en zich in een vliegtuig laten proppen is best wonderlijk . Om van alcohol, pilletjes en roken maar te zwijgen.
Het meest vreemde is dat wanneer wappies dan toch ziek worden ze dan opeens wel naar zorgprofessionals luisteren. Hoezo neem je die medicijnen dan wel? Das toch vreemd?
Vandaar het woord 'Stel'..quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
De IC's liggen niet vol met vaccinatieschade...
Gaat ook niet gebeuren.quote:
Vertel wat is eraan gelogen? Of is de waarheid gewoon te pijnlijk voor je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Genoeg 'wappies' in 1 post om eens gemodereerd te worden lijkt me zo, het draagt ook helemaal niks bij..
Misschien had hij wel Corona! Misschien is Corona toch vaak erger dan een griepje! Stel je toch eens voorquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel raar dat hij is overleden...
Kan mij niet indenken dat hij 100% gezond was... (beetje overgewicht kan de oorzaak ook niet zijn)
Het lijkt wel of zijn immuunsysteem slecht was...
Misschien komt de waarheid nog boven water.
Dat kan zijn... maar toch blijven dit uitzonderingen...quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:37 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien had hij wel Corona! Misschien is Corona toch vaak erger dan een griepje! Stel je toch eens voor
Klopt ruim vijf miljoen “uitzonderingen” inmiddels op zo’n 287 miljoen geregistreerde gevallen. Best veel “uitzonderingen” he?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat kan zijn... maar toch blijven dit uitzonderingen...
Over het algemeen sterven mensen aan Covid doordat het immuunsysteem juist te heftig reageert.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel raar dat hij is overleden...
Kan mij niet indenken dat hij 100% gezond was... (beetje overgewicht kan de oorzaak ook niet zijn)
Het lijkt wel of zijn immuunsysteem slecht was...
Misschien komt de waarheid nog boven water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |