SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door tot de 5G natuurlijk.quote:
hoeveel scheelt het nou als je daar je shag haalt?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
Oh volgens mij blijft die collega haar (ex)man het gewoon halen voor mij.Spreek en zie die man verder nooit. Wat een held. Hij zegt je kan gewoon appen toch.
50 euro sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2021 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel scheelt het nou als je daar je shag haalt?
Als ik een naturist was, zou ik alleen groente snijden met een metalen schort voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Eén keer gekookt in alleen een sportbh. Nooit meer.
netjes. Per maand?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:44 schreef Ama het volgende:
Begin echt moe te worden bij het idee dat ik bijna de hele middag visite krijg maar oke ik overleef het wel.
Ja was de eerste mogelijkheidquote:
Illegale sigaretten klinkt alsof je pure kanker aan het roken bentquote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
netjes. Per maand?
Ik heb ook nog een tijd van die illegale sigaretten gerookt. waren 2,50 per pakje
nou dat doe je sowieso wel maar die worden het land ingesmokkeld zonder dat er accijns over wordt betaaldquote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Illegale sigaretten klinkt alsof je pure kanker aan het roken bent
Jij woont dan ook in niemandslandquote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor mij oudjaar avond 20uof nieuwjaars dag 8.10 ofzo
Echt welquote:
Denk wel dat je moment van afspraak maken erg scheelt.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor mij oudjaar avond 20uof nieuwjaars dag 8.10 ofzo
heb je al wat in de bol.com gezondsheidsshop gekocht?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een naturist was, zou ik alleen groente snijden met een metalen schort voor.
jij bent oudquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VOor mij ook, en ik was gister
Dan pasquote:Op woensdag 29 december 2021 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam er net heel makkelijk doorheen. 15 januari booster
Zoveel hadden ze niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al wat in de bol.com gezondsheidsshop gekocht?
oh dan durf ik wel te zeggen dat mijn jaartal dit jaar niet meer aan de beurt isquote:Op woensdag 29 december 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dit tempo mag ik vrijdag, maar ze zullen wel weer trolololooooo doen en '87 een eigen dag geven.
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je moment van afspraak maken erg scheelt.
ik kreeg gister mn sms ook pasquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je tussen mij en een kloon van mij zitten danquote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leek net alsof ik er tussen zat
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In bikini modder worstelenquote:
quote:
jonge bloemquote:Op woensdag 29 december 2021 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja ik mocht met de eerste ronde op mijn werk niet want ik zat net binnen het half jaar. Kort daarna was het ja het mag nu na 3 maanden.. dus ik stond voor week 51 op mijn werk maar hoef nu niet door zelf corona gehad te hebben zie het tzt welquote:Op woensdag 29 december 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dit tempo mag ik vrijdag, maar ze zullen wel weer trolololooooo doen en '87 een eigen dag geven.
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dan durf ik wel te zeggen dat mijn jaartal dit jaar niet meer aan de beurt is
quote:
Op zich maken die paar dagen me ook niet uit hoor, ik doe het nu vooral om een beetje fatsoenlijk Duitsland in te blijven kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja ik mocht met de eerste ronde op mijn werk niet want ik zat net binnen het half jaar. Kort daarna was het ja het mag nu na 3 maanden.. dus ik stond voor week 51 op mijn werk maar hoef nu niet door zelf corona gehad te hebben zie het tzt wel
Nee, wel zitten kijken, maar het komt neer op condooms en vitaminepillenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al wat in de bol.com gezondsheidsshop gekocht?
lastige keus zekerquote:Op woensdag 29 december 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel zitten kijken, maar het komt neer op condooms en vitaminepillen
'88 of '89 dus.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dan durf ik wel te zeggen dat mijn jaartal dit jaar niet meer aan de beurt is
7 december ben ik positief getest dus mag sowieso Duitsland inquote:Op woensdag 29 december 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich maken die paar dagen me ook niet uit hoor, ik doe het nu vooral om een beetje fatsoenlijk Duitsland in te blijven kunnen.
Ribbelcondooms dan maar.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel zitten kijken, maar het komt neer op condooms en vitaminepillen
Ik heb nog hoop op een concert in maart, dus voor die tijd wil ik wel zo zeker mogelijk zijn dat we in ieder geval heen kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
7 december ben ik positief getest dus mag sowieso Duitsland in
De ronde van week 51 op mijn werk was voor mij dus niet meer nodig
Ik had wel zoiets toen ik hoorde dat het 3 maanden was geworden van fuck want de halve school van de kinderen heeft corona gekregen in die periodequote:Op woensdag 29 december 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop op een concert in maart, dus voor die tijd wil ik wel zo zeker mogelijk zijn dat we in ieder geval heen kunnen.
En ziek worden vind ik ook weer wat drastisch enzo.
Nu ookquote:Op woensdag 29 december 2021 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
pas in maart toch. kan misschien welquote:Op woensdag 29 december 2021 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde naar een komiek in maart maar sla even over.
had ooit een wortel condoom.. incl bladgroen aan het uiteindequote:
Ja, snap ik. Grote kans dat je er dan gewoon niet ziek van geworden was.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik had wel zoiets toen ik hoorde dat het 3 maanden was geworden van fuck want de halve school van de kinderen heeft corona gekregen in die periode
Sowieso niet zonder anderhalve meter afstand, en de zaal is bijna uitverkochtquote:Op woensdag 29 december 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas in maart toch. kan misschien wel
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ooit een wortel condoom.. incl bladgroen aan het uiteinde
dame in kwestie werd daar helemaal wild van
Omgquote:Op woensdag 29 december 2021 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had ze ook grote voortanden en een pluizig staartje?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eh, als ze de 3G goed handhaven.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso niet zonder anderhalve meter afstand, en de zaal is bijna uitverkocht
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Had ze ook grote voortanden en een pluizig staartje?
Het kan nogquote:Op woensdag 29 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als ze de 3G goed handhaven.
Ik blijf het wonderlijk vinden dat we gewoon geen corona opgelopen hebben nog.
Met de besmettingen op school en de drukte in de sportschool vind ik het ook wel een wonder dat ik het nog steeds ontlopen hebquote:Op woensdag 29 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tja ik werk in een ziekenhuis had echt verwacht dat ik de besmetting mee zou nemen naar huis. Maar het was toch echt de jongste van ons die het mee namquote:Op woensdag 29 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja en doorgeven buiten de deur ho maarquote:Op woensdag 29 december 2021 12:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja ik werk in een ziekenhuis had echt verwacht dat ik de besmetting mee zou nemen naar huis. Maar het was toch echt de jongste van ons die het mee nam
Ik stap op de fiets kom bij jou lunchenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Broodje frikandel en broodje kaassoufle
Anders ik wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je meer met hem moeten knuffelenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en doorgeven buiten de deur ho maar
'Ja maar kinderen hebben er geen last van en die worden niet ziek dus waarom worden ze gestraft oma's kunnen nog prima hun kleinkinderen knuffelen.'quote:Op woensdag 29 december 2021 12:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja ik werk in een ziekenhuis had echt verwacht dat ik de besmetting mee zou nemen naar huis. Maar het was toch echt de jongste van ons die het mee nam
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Broodje frikandel en broodje kaassoufle
Had je het graag willen hebben danquote:Op woensdag 29 december 2021 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en doorgeven buiten de deur ho maar
Wil je niet dat gifje van mij zomaar plaatsenquote:
Rare is. Wij zijn allemaal thuis ziek geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja maar kinderen hebben er geen last van en die worden niet ziek dus waarom worden ze gestraft oma's kunnen nog prima hun kleinkinderen knuffelen.'
Maar dat is niet meer van dat festival.quote:
Kieteldood is leukerquote:Op woensdag 29 december 2021 12:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Had je meer met hem moeten knuffelen
Gehad is wel gehad..quote:Op woensdag 29 december 2021 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je het graag willen hebben dan
Het blijft raar.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Rare is. Wij zijn allemaal thuis ziek geweest.
Opa, oma en @:puala waren hier dezelfde dag hebben met hem geknuffeld en de kieteldood gegeven die zijn allemaal negatief gebleven
Het is niet zo dat je het daarna niet meer kan krijgen...quote:
Misschien ben ik dat dan wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft raar.
Van die vieze immunen.
Twee van m'n achterneefjes hebben het gehad, maar de rest van dat gezin niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat dan wel.
Want best veel ook met volwassenen en kinderen in aanraking geweest in hun besmettelijke periode enzo.
Het klinkt allemaal weer erg lekker wat je aan het maken bentquote:Op woensdag 29 december 2021 12:24 schreef Goitske het volgende:
Kniepertjes zijn klaar. Nu de Nieuwjaarsrolletjes nog
Die lelijke schoenen zeker?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Pakketje kwijt, wat haat ik dat hoerige vuige mensenschuwe internetbestellen toch.
Daar loopt Haihai natuurlijk mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lelijke schoenen zeker?
Wie is dat?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar loopt Haihai natuurlijk mee.
Vast gepikt door een dikke vrouw.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Pakketje kwijt, wat haat ik dat hoerige vuige mensenschuwe internetbestellen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |