welke chat?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk hoever die chat achterloopt. Iedereen loopt Mutter te schreeuwen
Sorry, ik heb het niet zo op die plakplaatjes.quote:
quote:
Das wel waar ja. Nooit zo opgemerkt, maar ja Blof steelt wel vaker dingenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gitaarintrootje is vrij identiek wel.
je hart?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Das wel waar ja. Nooit zo opgemerkt, maar ja Blof steelt wel vaker dingen
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef Bugno3 het volgende:
Wasteland, waar overjarige Els'en Harry's na hun scheiding in uitgescheurde leren broeken naakte mensen gaan kijken en elkaar uitvoerig smerig tongzoenen.
Oude servers van Danny gebruiktquote:Op woensdag 29 december 2021 11:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk hoever die chat achterloopt. Iedereen loopt Mutter te schreeuwen
Oh ja, dat is dat SM-festival tochquote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef Bugno3 het volgende:
Wasteland, waar overjarige Els'en Harry's na hun scheiding in uitgescheurde leren broeken naakte mensen gaan kijken en elkaar uitvoerig smerig tongzoenen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon vergeten dat dit STEMPLAAT Genot is![]()
![]()
![]()
![]()
Spandau Maillot?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dat SM-festival toch
2 zielen...quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef 4-elements het volgende:
Hier vind ik dan weer niet veel aan...
In mijn tutuquote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef Kopiko het volgende:
Zeg me dat jullie NIET aan het Balletdansen zijn
Ik ben NIET aan het balletdansenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef Kopiko het volgende:
Zeg me dat jullie NIET aan het Balletdansen zijn
Welke dokter?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk nu al uit naar Witch Doctor vanavond, voor mij de ontdekking van de afgelopen editie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |