Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat in Engelstalige landen overkomt.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een beetje twijfelachtige achternaam....
Beetje Pedo wel
Zo’n man die dan verplicht mee moet van z’n vriendin, ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 29 december 2021 11:05 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ben dankzij corona al tijden niet naar een concert geweest, maar hier zou ik toch echt voor passen.
Ik moet hier even van bijkomen.
Is die niet knap?!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het Heleen de Geest effect
Carmen klinktquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef Evenstar het volgende:
Carmen .... waarvan ik dacht dat je met zo'n stem toch echt verdomd hot moest zijn .....
Dat viel tegen een paar jaar geleden
Echt hè, niet eerst nadenken van...quote:Op woensdag 29 december 2021 11:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat in Engelstalige landen overkomt.
misschien was ze het ooit welquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef Evenstar het volgende:
Carmen .... waarvan ik dacht dat je met zo'n stem toch echt verdomd hot moest zijn .....
Voor haar leeftijd... net even gegoocheld. het magquote:Op woensdag 29 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij mag haar wel knap vinden
Ik dacht dat ik de enige was, zwoele stem heeft ze inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef Evenstar het volgende:
@PippenScottie vind haar waarschijnlijk knapper dan Fergie.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij mag haar wel knap vinden
Expectation:quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het Heleen de Geest effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, een verjaardag met alleen def rhymz want meer bezoek mag je nietquote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef alopio het volgende:
Def Rhymz genot
Die kan je nu trouwens heel goedkoop boeken voor verjaardagen
Hopelijk lange versie genotquote:
Hij zit nu in de horeca toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef alopio het volgende:
Def Rhymz genot
Die kan je nu trouwens heel goedkoop boeken voor verjaardagen
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Expectation:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality:Die eerste vind ik maar marginaal beter eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat doen ze alleen als dat meer dan 15 minuten isquote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk lange versie genot
Wel gezellig denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leuk, een verjaardag met alleen def rhymz want meer bezoek mag je niet
Niemand zit momenteel in de horeca.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hij zit nu in de horeca toch?
Ook ja dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die laatste twee wisten ze gewoon nietquote:Op woensdag 29 december 2021 11:10 schreef Isorden het volgende:
Mit nach nebst nächst samt bei seit von zu zuwieder entgegen außer aus
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die eerste vind ik maar marginaal beter eerlijk gezegd.
Dat is gewoon een makkelijk excuus omdat hij altijd thuis is tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
PolCor omschrijving van werkloos. Mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |