Alle stelletjes uit de bible belt. Makkelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:01 schreef 4-elements het volgende:
Krijgen Suzan & Freek tegenwoordig zelfs een Ziggodome vol? Nederland is een...
Onbegrijpelijk ja…en die mensen gaan neem ik aan allemaal vrijwilligquote:Op woensdag 29 december 2021 11:01 schreef 4-elements het volgende:
Krijgen Suzan & Freek tegenwoordig zelfs een Ziggodome vol? Nederland is een...
Maar ze komen uit de Achterhoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alle stelletjes uit de bible belt. Makkelijk.
Allemaal met messen zwaaien op de Zoomquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig staat er niet echt drillrap in de Top 2000.
Kijk daar met die dure jas…..CRIMINEELquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stel je hebt een dure jas, dan moet men maar aan je twijfelen
Degenschermer Brucequote:
LJ?quote:
Het Heleen de Geest effectquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef Evenstar het volgende:
Carmen .... waarvan ik dacht dat je met zo'n stem toch echt verdomd hot moest zijn .....
Dat viel tegen een paar jaar geleden
Precies.... schandalig!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk daar met die dure jas…..CRIMINEEL
Wel een beetje twijfelachtige achternaam....quote:
Dat is daar populair idd, kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar ze komen uit de Achterhoek.
Marco?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een beetje twijfelachtige achternaam....
Beetje Pedo wel
Ik ben dankzij corona al tijden niet naar een concert geweest, maar hier zou ik toch echt voor passen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja…en die mensen gaan neem ik aan allemaal vrijwillig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |