Maar niemand had er de mond vol van?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over wat nationaliteiten in een busje.
En terechtquote:Op woensdag 29 december 2021 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meeste van ze moet nog komen
Gemiste kans.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier ging iets mis.... mobiel fokken
Oh ja die was het.quote:
Hangt af of hij begin van het jaar overlijdt of dicht bij de stem wekenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
Wat nou als George straks doodgaat? De laatste 2 uur van het jaar volgeboekt?
Alleen als Paul McCartney dan niet ook de pijp aan Maarten geeft.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ligt eraan wanneer die gaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
Godver. Ik dacht echt nog maar 2/ 3 ofzo. When the lady smiles snap ik dan nog wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meeste van ze moet nog komen
Dit nieuws was ook al vrij vroeg in het jaar toch? Kijk wat dit al doet.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hangt af of hij begin van het jaar overlijdt of dicht bij de stem weken
Ik ook. Om heeeeel snel MUTE in te drukken.quote:
Goedemorgen! Jullie zijn Fok! trouw zegquote:
Ik zei net tegen peaceman dat ik er ook niets mee heb.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Godver. Ik dacht echt nog maar 2/ 3 ofzo. When the lady smiles snap ik dan nog wel.
Resr bagger imo
Ach er zin wat momenten waarop het prima kan…quote:Op woensdag 29 december 2021 09:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jullie zijn Fok! trouw zeg
Doen we voor julliequote:Op woensdag 29 december 2021 09:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jullie zijn Fok! trouw zeg
Die vind ik nog best OK ookquote:
Staat Jovink ook in de lijst?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:23 schreef Zorro het volgende:
Zo, 4 platen achter elkaar de tijd om een boterhammetje te maken
Tot straks bij de Bietels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |