Dan zouden we eerst van de mensheid afmoeten, en dat is niet echt een heel populaire gedachte geloof ikquote:
Niet onder de mensheid iddquote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden we eerst van de mensheid afmoeten, en dat is niet echt een heel populaire gedachte geloof ik
Geen idee.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We hebben Gaia ook al gehad over dit thema toch?
de mensheid, de echte kakkerlakken op deze planeetquote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden we eerst van de mensheid afmoeten, en dat is niet echt een heel populaire gedachte geloof ik
Vooral in Rotterdam-Zuid.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mensheid, de echte kakkerlakken op deze planeet
True.. maar ik ben positief ingesteld en hoop dat we weer een beetje liever voor elkaar worden. Ik vind de maatschappij erg verhard.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben Corona nu voor toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet dat eens wat beter zijn best doenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben Corona nu voor toch?
da's wel een erg matige poging de mensheid te reduceren qua aantallenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben Corona nu voor toch?
Hongersnood werkt beter iddquote:Op woensdag 29 december 2021 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel een erg matige poging de mensheid te reduceren qua aantallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |