Eensch.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:27 schreef Koen66 het volgende:
vind MJ vaak prima maar dit is een DRAAK
Acda?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alles verschoven naar volgende week. Nu moet ik denken aan:
"Als ik een morgen geen zin in om te werken, dan stel ik al het werk tot oooovermorgen uit."
Dan zouden we eerst van de mensheid afmoeten, en dat is niet echt een heel populaire gedachte geloof ikquote:
Niet onder de mensheid iddquote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden we eerst van de mensheid afmoeten, en dat is niet echt een heel populaire gedachte geloof ik
Geen idee.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We hebben Gaia ook al gehad over dit thema toch?
de mensheid, de echte kakkerlakken op deze planeetquote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden we eerst van de mensheid afmoeten, en dat is niet echt een heel populaire gedachte geloof ik
Vooral in Rotterdam-Zuid.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mensheid, de echte kakkerlakken op deze planeet
True.. maar ik ben positief ingesteld en hoop dat we weer een beetje liever voor elkaar worden. Ik vind de maatschappij erg verhard.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben Corona nu voor toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet dat eens wat beter zijn best doenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben Corona nu voor toch?
da's wel een erg matige poging de mensheid te reduceren qua aantallenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben Corona nu voor toch?
Hongersnood werkt beter iddquote:Op woensdag 29 december 2021 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel een erg matige poging de mensheid te reduceren qua aantallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |