Ik ook. Wedstrijdje?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet inIk zit in die eeuwige wachtruimte
Ik denk dat ze er zelf uitgebroken zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet soms even wachten tot ze daar weer een kijkje nemen, maar als je uitbundig beweegt of leuke dingen aantrekt zit je zo in de break-out-room.
Er heeft wel iemand in die band een windje gelaten.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn toch allemaal al geweest?
er wordt nog bij geventileerdquote:Op woensdag 29 december 2021 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij hierdoor niet meer de waltz doen
Ik denk dat Dago nog een element mistquote:Op woensdag 29 december 2021 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah logischquote:Op woensdag 29 december 2021 00:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dago nog een element mist
Ik wil wel wedstrijdje doen, maar moet sowieso binnen kwartier weer naar de pleequote:
Gewoon webcam meenemen danquote:Op woensdag 29 december 2021 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel wedstrijdje doen, maar moet sowieso binnen kwartier weer naar de plee
Van al die HJS natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel wedstrijdje doen, maar moet sowieso binnen kwartier weer naar de plee
Is deze voor Fat Bottomed Girls of Boogie Wonderland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shotjes Wonderland.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:37 schreef Evenstar het volgende:
Hij heeft weer zijn gitaar vast ....
#3 shotje!
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij hierdoor niet meer de waltz doen
Beide eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is deze voor Fat Bottomed Girls of Boogie Wonderland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |