Beetje jammer weerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:27 schreef Felagund het volgende:
* Felagund gaat ook maar slapen, niet veel zin om ook nog Live te horen.
Ik wil niet gespoilerd wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 10 nieuwe binnenkomers te gaan @:Scorpion_17
Welke moeten we nog? Sowieso Kemps, Adele, Pravi en De Overkant. Enig idee wat de andere 6 zijn?
Aan zijn stem te horen is hij al heel lang terminaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Ed Kowalczyk of is ie nog fit?
Dan ga je maar slapenquote:
Tijdens het songfestival is het wel vrij druk, ik weet niet of dat de beste tijd is.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien dat ik komende editie ook daar meepost
Overkant is dat die van Snelle & Suzan en Freek?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke moeten we nog? Sowieso Kemps, Adele, Pravi en De Overkant. Enig idee wat de andere 6 zijn?
De hoogste is niet eenvoudig raadbaar (ik zal niet spoileren).quote:Op woensdag 29 december 2021 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jazekerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Overkant is dat die van Snelle & Suzan en Freek?
Jeetje.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Ed Kowalczyk of is ie nog fit?
Ze wilden door tot 9-11quote:Op woensdag 29 december 2021 00:29 schreef noodgang het volgende:
Als Live nu gewoon hierna was gestopt was t prima geweest
Ga jij nou weer doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trusten mensen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Nou, Overcome is wel goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is zoveel muziek, en dan zijn er dus mensen fan van Live.
Snap ik niet he.
Kemps komt vannacht en ik weet waar De Overkant staat, ook in verhouding tot de andere binnenkomers.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hoogste is niet eenvoudig raadbaar (ik zal niet spoileren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |