Doet me zowaar denken aan de Nederpopclassic SUPER DIE SOEPquote:
Na het walsjequote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SpannendNog een nummer in gedachten? Of heb je pannen.
Alo(ha)quote:
IS DAT BEN VAN BEN EN RUURDquote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doet me zowaar denken aan de Nederpopclassic SUPER DIE SOEP![]()
Ken je die?
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Na het walsje
Wat komt er tussen 1 en 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ben en Ruurdquote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ken je die?
Was dit voordat ie met Ruurd was?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ken je die?
Jazekerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
IS DAT BEN VAN BEN EN RUURD
Oelala.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:26 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keertje dan
Ik gok nog meer Abbaquote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Na het walsje
Wat komt er tussen 1 en 2?
Denk dat de noteringen wel echt door het dak zouden gaan als één van de leden overlijdt..quote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hypothese: het uitbrengen van n nieuw album na 40 jaar heeft meer effect op de ABBA-noteringen in de lijst dan t overlijden van een individueel lid
Als dit niet door ABBA was gemaakt maar door Teach-in had dit niet langer in de lijst gestaan nee. Gewoon een ontzettend matige van Bjorn en Bennyquote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dit is ook zoiets dat scoort met dank aan de uitvoerenden.
Probeer het eens in de slowchat, daar is het vaak erg gezellig! We accepteren zelfs @Straniquote:Op woensdag 29 december 2021 00:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat ik af en toe een grapje probeerde te posten over Duncan en dat dat niet gewaardeerd werdWerd zowat weggehoond en toen dacht ik: laat maar zitten
Lastig te toetsen, vrees ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hypothese: het uitbrengen van n nieuw album na 40 jaar heeft meer effect op de ABBA-noteringen in de lijst dan t overlijden van een individueel lid
Nee, van na de breuk naar 't schijntquote:Op woensdag 29 december 2021 00:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Was dit voordat ie met Ruurd was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |