Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor mij zijn het meer platen als Like a Hurricane, Baba O'Riley, Sebastian en Halo of Flies die het referentiemateriaal zijn
Daar kom ik (gelukkig) nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ESF is echt een populair forum
En vandeweek begint Big Brother weer
Vind ik ook een stuk leukerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I Can't Feel My Face is eigenlijk ook wel een Weeknd klassieker die vreemd genoeg ontbreekt
ik denk omdat er meer mensen op gestemd hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat deze hoger dan Smack My Bitch Up?
Ja speelt mee dat ik op 31 al wat langer luister, ik was 27-30 altijd van huis dus toen kon ik eigenlijk alleen het slot luisterenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.
Ja ESF-mensjes nemen zichzelf iets te serieus he. "Oh zie ik daar Duncan zn neus snuiten? Als ie maar niet verkouden is"quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ESF is echt een populair forum
En vandeweek begint Big Brother weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |