Slaap lekker.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:15 schreef Zorro het volgende:
Nou jongens meisjes dames en heren, het was me weer een waar genoegen maar nu ga plat.
Morgen weer een dag.
Truste allen
Voor de start van de lijst is toch niet interessant.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie langer want op 25 december begonnen we natuurlijk al bij topic zoveel
Niet veel mis mee idd.quote:
Deze is wel nog net wat gladder dan zijn normaal al vrij gladde spul ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Kopiko het volgende:
Ik luister naar een soort anti-aanbaklaag.
Ja, ik had hier liever Moth to a Flame gezien. Still, Blinding Lights blijft één van de grootste bangers van de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Deze had er dan weer niet perse in gehoeven, en al helemaal niet zo hoog.... vrij inwisselbaar
Waarvan aktequote:Op woensdag 29 december 2021 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben wel liefhebber van The Weeknd en ik ben oud en hou niets meer bij qua muziek
Kankerverwekkend?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Kopiko het volgende:
Hoewel Baba niet eens echt in dat rijtje past imo. Die is pas na een jaar of 6 echt top 2000-klant geworden en toen ook nog rond 400.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor mij zijn het meer platen als Like a Hurricane, Baba O'Riley, Sebastian en Halo of Flies die het referentiemateriaal zijn
PFAS.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Kopiko het volgende:
Jawel. Voorpret enzoquote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de start van de lijst is toch niet interessant.
ESF is echt een populair forumquote:Op woensdag 29 december 2021 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat dit forum eigenlijk nog wel buiten de Top 2000?
Ja, maar die stond wel op oudjaarsochtend toen ik ging luisteren en is volgens mij behoorlijk afgegledenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoewel Baba niet eens echt in dat rijtje past imo. Die is pas na een jaar of 6 echt top 2000-klant geworden en toen ook nog rond 400.
Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor mij zijn het meer platen als Like a Hurricane, Baba O'Riley, Sebastian en Halo of Flies die het referentiemateriaal zijn
Daar kom ik (gelukkig) nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ESF is echt een populair forum
En vandeweek begint Big Brother weer
Vind ik ook een stuk leukerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I Can't Feel My Face is eigenlijk ook wel een Weeknd klassieker die vreemd genoeg ontbreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |