Het gras lijkt alleen maar groener aan De Overkant.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kemps komt vannacht en ik weet waar De Overkant staat, ook in verhouding tot de andere binnenkomers.
Ah bedankt voor de tipquote:Op woensdag 29 december 2021 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijdens het songfestival is het wel vrij druk, ik weet niet of dat de beste tijd is.
Als je op zaterdagavond tijd hebt, een groepje kijkt elke zaterdag een oud songfestival terug. Als ik mee kijk, vind ik dat altijd erg gezellig: ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #125 - 1982
novastarquote:Op woensdag 29 december 2021 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nova heeft een berichtje gestuurd naar radio 2.
Is dat novamora?
Ja, 27 december tussen 01 en 02.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Davina Michelle - Beat Me
Is deze binnenkomer ook al geweest?
En tag me vooral als je hier naar gaat kijken! Als je dat een dag van te voren doet, dan is de kans groter dat ik kan en ook kom kijken.quote:
Stond op 1373quote:Op woensdag 29 december 2021 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat lijkt me zo'n generieke kutplaat dat ik het niet zou wetenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zal ik doen!quote:Op woensdag 29 december 2021 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En tag me vooral als je hier naar gaat kijken! Als je dat een dag van te voren doet, dan is de kans groter dat ik kan en ook kom kijken.
Ja is wel geweestquote:Op woensdag 29 december 2021 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n generieke kutplaat dat ik het niet zou weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |