MSGquote:
Nou, eh... Nooit, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:01 schreef ok01 het volgende:
Nou ladies en people, zijn we klaar voor Jeroen?
Het was in ieder geval geen Prinsenbeekquote:Op woensdag 29 december 2021 00:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht gister ook een faal te horen
het helpt opzich dat ik een coffeeshop om de hoek hebquote:
Ik vind dit wel een lekkere foute rockplaatquote:
Verhus, Gasten, Toe Nu Maar, Calais, Achter Zoveel Jaar, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ploegsteert wel mooi in de Top 500 van de Snob, ook niet slecht voor een Nederlandse lijst.
Mijn grootste favorieten zijn Ge Zwiegt, Bouwt Ip Mie, Peis Je Nog Aan Mie, Keuning van de Jacht, Ik Haat U Nie, Benauwd en Naar De Wuppe
Unieke band met een bijzonder sympathieke zanger![]()
Heerlijk!quote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een lekkere foute rockplaat
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook zijn oogjes dicht doen...
Ik vind het iets te basic.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een lekkere foute rockplaat
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Truste Grouchiequote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Trustequote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb normaal precies nul dingen met dit soort muziek zoals je ongetwijfeld na al die jaren wel door hebt, maar deze is heerlijkquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben daar zelf toch al aardig was jaren mee gestopt (niet perse om een reden ofzo; gewoon geen behoefte meer aan en langzaam steeds minder )quote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het helpt opzich dat ik een coffeeshop om de hoek heb
Je wilde daar graag corona oplopen?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Top 2000 kerkdiensten zijn trouwens wel heel tof, alleen jammer dat je er een stukje Top 2000 voor moet opofferenBen er 1 keer heen geweest, uiteraard voor corona...
Noem eens drie liedjes die beter zijn, dan ga ik daar in het nieuwe jaar naar luisterenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
Hier komt mijn jaarlijkse rant over dat whitesnake veel betere nummers heeft dan deze maar helaas zowat de enige mainstream hit is van ze.
Op RYM is een van de (sub)genres "Glam Metal". Dat zegt genoeg.quote:
Sleep wellquote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
...vóór corona. Als in, voor 2020.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je wilde daar graag corona oplopen?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |