Omdat ze iedereen een ‘vers’ mondkapje willen geven als beleid. Dat dat geen ffp2 masker is of mag zijn is redelijk dubieusquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n papieren ding.
Prima dat ze die uitdelen hoor, daar niet van. Maar waarom zou je geen eigen, betere, mogen dragen?
Sja, ergens begrijp ik het ook wel dat ze 1 lijn willen hanteren, dan heeft iedereen hetzelfde nieuwe verse masker op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze idem.. een ziekenhuis notabene.![]()
[ twitter ]
Want beleid? Dat is toch een rode draad in deze hele crisis ook. Doodstaren op regels tegen alle logica in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n papieren ding.
Prima dat ze die uitdelen hoor, daar niet van. Maar waarom zou je geen eigen, betere, mogen dragen?
Ik had mijn reactie geupdate naar:quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n papieren ding.
Misschien omdat ze graag zeker willen weten dat er een nieuw, ongebruikt masker wordt gebruikt. En niet een die al weken in de jaszak zit?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n papieren ding.
Klopt, niet op basis van leeftijd maar indirect zijn er natuurlijk wel een heel pakket aan maatregelen die de 50+ groep raaktquote:
quote:
https://twitter.com/jljco(...)3JDiNfPKDEP3uOQ&s=19quote:93/ NETHERLANDS (@Rinjstate hospital): forces visitors to replace highly protective FFP2 maskFAR worse surgical mask
Justifies itcompletely outdated & WRONG theory of droplet transmission. COVID is airborne, even @who has accepted: https://t.co/tfehpqhUVa
HT @_j3lena_ https://t.co/9SGEn8OFYK
Prima. Stel dat als voorwaarde. Die figuren die met die FFP2 kapjes lopen hebben er geen enkele moeite mee om een nieuwe in verpakking mee te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien omdat ze graag zeker willen weten dat er een nieuw, ongebruikt masker wordt gebruikt. En niet een die al weken in de jaszak zit?
Welke dan, meer dan 50-?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, niet op basis van leeftijd maar indirect zijn er natuurlijk wel een heel pakket aan maatregelen die de 50+ groep raakt
Of leg een paar FFP2 maskers neer voor de personen die dat graag willen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima. Stel dat als voorwaarde. Die figuren die met die FFP2 kapjes lopen hebben er geen enkele moeite mee om een nieuwe in verpakking mee te nemen.
Dit is gewoon bureaucratische red tape.
Nee. Mag ook niet. Beleid zegt 'nee'.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien omdat ze graag zeker willen weten dat er een nieuw, ongebruikt masker wordt gebruikt. En niet een die al weken in de jaszak zit?
Voortaan verse mondkapjes op je winkelwagenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik had mijn reactie geupdate naar:
Logisch toch dat ze liever eigen kapjes uitdelen in plaats van blind vertrouwen op de kwaliteit van wat random personen meenemen?
Als het van die lame papieren dingetjes zijn snap ik het niet zo, maar als ze zelf een reden hebben hun eigen kapjes beter te vertrouwen dan willekeurige kan ik het wel begrijpen.
Kan ook nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Of leg een paar FFP2 maskers neer voor de personen die dat graag willen.
Dat weet ik niet want iemand van 70 kan best meer hinder ondervinden van de huidige maatregelen dan iemand van 35. Ligt aan het leefpatroon van diegene..quote:
Totdat je wappies krijgt die met gaten in hun mondkapje naar binnen rennen, want bewijs jij maar eens dat het niet voldoende beschermd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima. Stel dat als voorwaarde. Die figuren die met die FFP2 kapjes lopen hebben er geen enkele moeite mee om een nieuwe in verpakking mee te nemen.
Dit is gewoon bureaucratische red tape.
Het beleid zal vast zijn dat ze zelf maskers uitdelen die goed genoeg zijn en geen idee hebben hoe maskers gerate zijn van random volk wat binnenkomt. Nogal wiedes lijkt me, maar ok.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/jljco(...)3JDiNfPKDEP3uOQ&s=19
"Meneer er zit een gat in uw mondkapje"quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Totdat je wappies krijgt die met gaten in hun mondkapje naar binnen rennen, want bewijs jij maar eens dat het niet voldoende beschermd.
Ja van die papieren dingen dus. Die de tandarts op heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het beleid zal vast zijn dat ze zelf maskers uitdelen die goed genoeg zijn en geen idee hebben hoe maskers gerate zijn van random volk wat binnenkomt. Nogal wiedes lijkt me, maar ok.
Zou dat een aanslag zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Totdat je wappies krijgt die met gaten in hun mondkapje naar binnen rennen, want bewijs jij maar eens dat het niet voldoende beschermd.
Als je lokale AH een strenger beleid wil voeren staat het hen vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voortaan verse mondkapjes op je winkelwagen![]()
(arme stagiaire)
Trein, is een covid afteller hier mogelijk, in de OP?. Aftellen van heden tot over 11 weken, bv tot 20 maart.quote:
Die volgens Rijnstate beter werken:quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja van die papieren dingen dus. Die de tandarts op heeft.
In before mensen die alleen de headline lezenquote:‘Een FFP2-masker is ongeschikt om het coronavirus tegen te houden’
Maar een woordvoerder van Rijnstate spreekt dit tegen. Het chirurgisch mondneusmasker IIR beschermt optimaal tegen de druppels waarin het coronavirus zich verspreidt, zegt zij.
Terwijl een FFP2-masker dat aan de Nederlandse richtlijnen voldoet weliswaar kleine deeltjes tegenhoudt, maar niet de druppels. ,,Een FFP2-masker is ongeschikt om het coronavirus tegen te houden.”
Medewerkers van Rijnstate dragen zelf ook de chirurgische mondmaskers. Ook op de corona-afdelingen. Alleen tijdens handelingen waarbij zeer kleine druppeltjes kunnen vrijkomen, zoals reanimatie en intubatie, dragen zij een FFP2-masker.
https://www.gelderlander.(...)r-is-beter~ae3b5f2f/
Een FFP2 masker werkt bijvoorbeeld ook al niet optimaal bij mensen met baarden of grovere gezichtsbeharing.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die volgens Rijnstate beter werken:
[..]
dit ja, dat recht heb je toch gewoon, this niet dat je een kap totaal weigert. waarom moet ik blind vertrouwen op hun, miss hebben ze wel goedkope afgekeurde rotzooi gekocht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n papieren ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |