Zaten toch best een paar pareltjes tussen? Don't Shut Me Downquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.
Jeroen KidV? Of Kees Tol?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens heeft één van die ABBA-dames ooit iets met een doorgedraaide Nederlandse ABBA-fan (lees: stalker) gehad. Gedate en al.
Alle stamgasten zijn een jaartje ouder, lees tragerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik het amper bijhouden maar dit keer valt het best mee voor mijn gevoel
Nu met Coronaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mensen hebben een iets gezondere balans in hun leven ofzo
Rustig Matthias.quote:
terecht, ik ook niet. Drinken kan ik ook alleenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is toch elke online borrel?
Daarom doe ik ook niet meer aan online borrels.
Was het @PzKpfwquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens heeft één van die ABBA-dames ooit iets met een doorgedraaide Nederlandse ABBA-fan (lees: stalker) gehad. Gedate en al.
Het was verschrikkelijk iddquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Das nog kutter, een online borrel waar niemand zin in heeft en iedereen afgeleid is
quote:
Knowing Me Knowing You gaat over een breakup, maar toen was er nog geen wolkje aan de lucht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is één van de weinige BREAK-UP ABBA-nummers die ze ooit gemaakt hebben.
Ken het verhaal wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BeidenNee, serieus, google het maar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |