Nog bijna nooit zo eensgezind geweest hier idd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
We zijn unaniem negatief over dit nummer. Ook een prestatie.
Blof doet dat ook hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
Dat lijkt me een beter plan jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. je kunt beter nog even toiletteren ofzo. Dit is niks
In dit geval niet geheel verbazingwekkendquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon briljante track verder ook, spitsvondig, prima beat, ijzersterke flow.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hoort er zeker in thuis. Toch de eerste hit in dit genre.
Zo te lezen is-ie weer ongezwolle?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klinkt echt nergens naar.
Manipulatie illuminatiquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef 4-elements het volgende:
Zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe dit zooo hoog kan staan...
Gecondoleerdquote:
Moeten we dit weten voor het proefwerk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Die Cat Stevens of hoe die heet is op dezelfde dag jarig als Charlotte Gainsbourg, dochter van Serge. GEEN CHANSONBONUS.
Niet origineel Amsterdams?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hoort er zeker in thuis. Toch de eerste hit in dit genre.
Die vind ik denk ik nog erger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had 'Ode aan het leven' (treur niet om mij) nog wel begrepen van Diggy.....maar deze
nou er is vaak nog wel een of twee die dat dan toch nog een oke blof vind of zo.quote:
Dit was je overhoring al. Gezakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we dit weten voor het proefwerk?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef 4-elements het volgende:
Zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe dit zooo hoog kan staan überhaupt uitgebracht is...
Extreem extreem extreem kut dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit niet eens extreem kut
Die komt later nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had 'Ode aan het leven' (treur niet om mij) nog wel begrepen van Diggy.....maar deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |