Je directeur is zelf ouderwets.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk geen kerstpakket gekregen. Want dat vindt de directeur ouderwets
matiger dan Caroline kan nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gisteren wel, rest van de dagen is het ook net niet.
Niet dat het wat uitmaakt, maar viel mij gewoon op
Ja beter spicen ze het een beetje up en doen ze paprikaquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een zak Lays Naturel is ook maar zo zo.
Ik las uitvaartquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder kan iets kiezen op een website. Tegoedbon voor lokale bakker ofzo, of een rondvaart ergens. Op zich wel geinig.
Ik vind de meeste nummers van Broes overbodig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Mensen die dit een overbodige Bruce vinden 🤨
Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Anders had ze ook wel Betty Green geheten.
elders als in z'n eigen rekeningquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier zit een functie elders grap in
Was alweer bang dat ik door drank en slaaptekort iets raars had getypt.quote:
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Staat nog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Bruce is live de beste artiest die er bestaat.
Inderdaad. Er is best veel overbodig, maar dit liedje is echt wel.. briljant.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beter spicen ze het een beetje up en doen ze paprika
Amen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Bruce is live de beste artiest die er bestaat.
Had er van mij sowieso niet 1 in gehoevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?
ik zie d'r tijdens ontbijt alleen maar met een hoodie aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die mis ik steeds, dus geen idee
Paprikachipsquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.
Zoveel beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.
Laatste keer op het Malieveld speelde Clarence zn neefje Sax geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Amen.
1x gelukkig nog met Clarence kunnen zien
Meeting across the River. Maar die is in het water gevallen een jaar of 3 geleden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?
Vorig jaar deden ze het nog wel leuk. Toen deden ze een digitale Kerstmarkt. Maar dan met Thanksgiving. Want dan is het standaard Kerstpakket en dus niet ouderwets. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg vvv bonnen als kerstpakket. Beetje onpersoonlijk, maar wel handig dat de keuze reuze is met wat je ermee kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |