elders als in z'n eigen rekeningquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier zit een functie elders grap in
Was alweer bang dat ik door drank en slaaptekort iets raars had getypt.quote:
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Mensen die dit een overbodige Bruce vinden 🤨
Staat nog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Bruce is live de beste artiest die er bestaat.
Inderdaad. Er is best veel overbodig, maar dit liedje is echt wel.. briljant.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Mensen die dit een overbodige Bruce vinden 🤨
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beter spicen ze het een beetje up en doen ze paprika
Amen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Bruce is live de beste artiest die er bestaat.
Had er van mij sowieso niet 1 in gehoevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?
ik zie d'r tijdens ontbijt alleen maar met een hoodie aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die mis ik steeds, dus geen idee
Paprikachipsquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.
Zoveel beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.
Laatste keer op het Malieveld speelde Clarence zn neefje Sax geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Amen.
1x gelukkig nog met Clarence kunnen zien
Meeting across the River. Maar die is in het water gevallen een jaar of 3 geleden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze het nog wel leuk. Toen deden ze een digitale Kerstmarkt. Maar dan met Thanksgiving. Want dan is het standaard Kerstpakket en dus niet ouderwets. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg vvv bonnen als kerstpakket. Beetje onpersoonlijk, maar wel handig dat de keuze reuze is met wat je ermee kan doen
Ik vind er gewoon niet zo veel aan. Dat kan toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is er niet meer hequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meeting across the River. Maar die is in het water gevallen een jaar of 3 geleden.
ik heb nog wat emmentaler kaaschips staanquote:
Chipsquote:
Op zich is t houden bij 1 haatreactie ook gewoon prima als je t niks vindt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Snap wel waarom hij het Jungleland heeft genoemd. Geen doorkomen aan.
Die belanden bij mij altijd ergens onder de besteklade en kom ze dan pas weer tegen als ze al niet meer geldig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg vvv bonnen als kerstpakket. Beetje onpersoonlijk, maar wel handig dat de keuze reuze is met wat je ermee kan doen
Dan moeten er wel dingen open zijn op zich…quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb nog wat emmentaler kaaschips staan
Oh dat is nog wel leuk, dat ze er iets omheen bij deden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze het nog wel leuk. Toen deden ze een digitale Kerstmarkt. Maar dan met Thanksgiving. Want dan is het standaard Kerstpakket en dus niet ouderwets. Ofzo.
Eigenlijk kan dat niet neequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon niet zo veel aan. Dat kan toch?
t Is natuurlijk wel 9 minuten, dus op zich mag 2x ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zich is t houden bij 1 haatreactie ook gewoon prima als je t niks vindt.
Tjilp tjilp.quote:
Als een Rumblequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Fred_B het volgende:
In Nederland is dit populair, maar ik vraag me af hoe dit in de Jungleland.
Met dt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Fred_B het volgende:
In Nederland is dit populair, maar ik vraag me af hoe dit in de Jungleland.
Ja. Nu hadden we eerder iets heel kleins gekregen. Dus vraag me af of we nog wat bij nieuwjaar krijgen ofzo. Anders is het wel heel karigquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel leuk, dat ze er iets omheen bij deden.
Nummer is 9 minuten lang hoor ik net, dan lukt het niet met een reactie hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zich is t houden bij 1 haatreactie ook gewoon prima als je t niks vindt.
Goeie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Snap wel waarom hij het Jungleland heeft genoemd. Geen doorkomen aan.
En Steve van Zandt zit in The Sopranosquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Veel mensen hier zullen Nils Lofgren niet kennen denk ik? zit in Bruce zijn E-Street Band. Maar speelt ook al sinds begin jaren 70 mee op albums van Neil Young
quote:
Helemaal waar, kan er nu nog niet mee wat ik wou doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moeten er wel dingen open zijn op zich…
Ik dacht dat je alleen woonde?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:14 schreef Isorden het volgende:
Kijk, dit is luxe... er word momenteel gewoon whisky voor me ingeschonken
Terecht géén koppelteken naquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was alweer bang dat ik door drank en slaaptekort iets raars had getypt.
quote:drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |