Stukje IRA.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Noord Ieren en Engelsen zien dat anders volgens mij.
Zou hij bij zn 'vrienden' ook bekend staan als degene die Gurney best oke vindt?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zoek vast voorzichtig "ander vaatje tappen" op de kaart.
Nee daar heet ie Michiel Kramer is best oké.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou hij bij zn 'vrienden' ook bekend staan als degene die Gurney best oke vindt?
Maar die karretjemoeke is wel van de buisquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:50 schreef Chippiegang het volgende:
Jezus man, lijkt wel op een bombardement van de Aldi
Blijven Duitsersquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:50 schreef Chippiegang het volgende:
Jezus man, lijkt wel op een bombardement van de Aldi
Gelukkig wel, die is aangereden zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die karretjemoeke is wel van de buis
het was een soort van ironie of een poging tot garp.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef Chippiegang het volgende:
Een fractie is minder dan 50% Maijer, wat een knuppel
En de gasrekening?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
Dit jaar voor het eerst weer eens overgestapt van zorgverzekering. Gaat me 40-45 euro schelen
Nou ja die sleeptruck was al in de buurt dusjahquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Gelukkig wel, die is aangereden zeker
Lekker plakkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met de vingers uit de pot vreten
Ja ik hoop het ook, maar denk dat het tegen beter weten in isquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het was een soort van ironie of een poging tot garp.
Hoop ik dan maar.
Kilo voor kilo.quote:
Weet je wie er stikte in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag?quote:
Hij heeft het hot, hot, hot.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef appeleibanaan het volgende:
Heeft cross zoveel zweet op z'n pijl? Elke keer weer afvegen
Heywoodu leest mee. Pas op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet je wie er stikte in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag?
Daarna lachte hij Maikol wel uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Hey, Marcel noemde het gewoon netjes COVID-19 ipv 'kerona' aan het begin van de uitzending (ik ben wat laat)
Eindelijk een pluspunt voor Marcel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |