En dat talloze afleveringen aaneen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik verbaas mij altijd over die Engelse detectives zoals Vera. Er wonen nauwelijks mensen in die streken (t.o.v. Friesland), en toch worden ze bij bosjes vermoord.
Op Fietse is leukquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:31 schreef Poppejans het volgende:
Op Fietse vind ik nog wel geinig. Dit is niet grappig meer
Dit jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals met Midsomer Murders
Er gebeurt nooit iets daar, maar waar zij komen daar slaan ze allemaal massaal aan het moorden
quote:
Dit stond al vaker zo laag hoorquote:
Verschrikkelijk….quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Don’t care. Het is een prachtig mooie dag.
Banden vol wind. Hier kom ik weg.
Helemaal goed
Al besproken.quote:
Reeperbahn?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Stel nou je laat mensen van de hele westerse wereld ofzo stemmen op de Top2000. Wel een beetje verdeeld naar inwoners per land/taalgebied misschien. Zou er dan een nummer van een Nederlandse band in de lijst staan?
Golden Earringquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Stel nou je laat mensen van de hele westerse wereld ofzo stemmen op de Top2000. Wel een beetje verdeeld naar inwoners per land/taalgebied misschien. Zou er dan een nummer van een Nederlandse band in de lijst staan?
Hier qua weer eigenlijk totaal niet. Maar goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |