Nooit naar geluisterd eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dit wel de 'leukste' boyband van de afgelopen jaren
De Robbie van Take That jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
Harry was ook wel een beetje the Golden Child van One Direction hè?
Hoe slecht is de rest dan wel nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de betere popproducties van de laatste paar jaar.
en die 4 tepels negeer je dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
Maar nu weten we ook weer dat Harry Styles van oranje en blauwe appelsap houdt.
Raar.quote:
Volgens mij viel hij er juist niet zo extreem op, maar hij heeft juist gekozen om niet te diep in de productiepop te zitten en iets meer een retrogeluid toe te passen en daarmee scoort ie juist meer omdat het anders is, slimme zet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
volgend jaar no direction dan maarquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Dus van het vorige nummer met geheel One Direction naar dit nummer met nog één One Direction naar hierna 0 One Direction.
Wat verwacht je dan als afsluiter van 2021quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Tong en R_R in één topic, het moet niet gekker worden.
Het liedje heet Golden..quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij viel hij er juist niet zo extreem op, maar hij heeft juist gekozen om niet te diep in de productiepop te zitten en iets meer een retrogeluid toe te passen en daarmee scoort ie juist meer omdat het anders is, slimme zet.
pics?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Lily Allen (kennen we die nog?) heeft drie tepels.
Ja, beetje hoog genoteerd wellicht maar op plaats 1955 is dit best een lekker nummer. Denk wel dat als het van Piet de Boer was geweest dat men hem niet goed genoeg had onthouden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou dit inderdaad niet durven afkraken. Prima nummer
Ik durf niet te googlen op “Harry styles nipples”. Ik sta waarschijnlijk al op alle watchlistsquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
en die 4 tepels negeer je dan?
De Michael Jackson van de Jacksons, de Patty Brard van LUV/Dolly Dots/Sizzle Frizzle of weet ik het.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ja ik snapte de grap wel, maar ik wilde er toch even serieus op in gaanquote:
Is maar tijdelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Nee, al zouden ze er in Mechelen dan wel op stemmen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, beetje hoog genoteerd wellicht maar op plaats 1955 is dit best een lekker nummer. Denk wel dat als het van Piet de Boer was geweest dat men hem niet goed genoeg had onthouden.
Sjamonequote:
Is die die dude van Gaia?quote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snapte de grap wel, maar ik wilde er toch even serieus op in gaan
alleen in de kleur van je hartquote:
quote:
KEVIN!!!quote:
I saw you kicking dirt in my eyequote:
Protectionquote:
Dat zou ik nooit doen en dat weet jequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
I saw you kicking dirt in my eye
NEE hoor, Kevin McAllisterquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen en dat weet je
Maar in de kleur van je haat aldus de uitspraak van Frank Boeijen.quote:
Ik kan weer een foute grap maken, maar ik hou me in. Dat dode paard is tot bloedens toe doodgemept nu.quote:
Ik snap deze post niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Hij verdedigt MJ altijd juistquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan weer een foute grap maken, maar ik hou me in. Dat dode paard is tot bloedens toe doodgemept nu.
Ik twijfel nog altijd of hij nu alleen in de kleur of Enkel in de kleur van je hart zingt. Zou beiden kunnen met wat hij uit volle borst mompelt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar in de kleur van je haat aldus de uitspraak van Frank Boeijen.
Thank youquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij verdedigt MJ altijd juist
soort Stochholm syndroomquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wou beginnen over de Michael J. van de lage landenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat, wat er ook gebeurd is, Michael Jackson kwade intenties had
volgens mij was het zelf gewoon nog een groot kindquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat, wat er ook gebeurd is, Michael Jackson kwade intenties had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |