Ligt de Achterhoek in Drenthe ja?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Is dit van die lokale Achterhoekse muziek?
Gaat-iequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dis dat pinda's van de SPAR lied?
Ik ook. Maar ik heb niets met zijn muziek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht wel dat Danny een toffe gast is.
Maar is dat een reden om te gaan zingen?quote:
Was wel tof, eerst rustig de bocht om en dan ineens met 100 km/h strak de 1e looping in geschoten wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig ja. Dacht iets van Star Wars ofzo
Ik verbaas mij altijd over die Engelse detectives zoals Vera. Er wonen nauwelijks mensen in die streken (t.o.v. Friesland), en toch worden ze bij bosjes vermoord.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:28 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder kijkt graag naar Vera. De detective serie
Python in Efteling en Condor Walibiquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:27 schreef PippenScottie het volgende: Ik wist niet dat Danny Vera meer dan één liedje had. Wat is eigenlijk jullie favoriete achtbaan?
quote:
Ik van z'n moeder.quote:
Die bestaat niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
De Rock n Rollercoaster starring Aerosmith in t Walt Disney Studios Park bij Disneyland Parijs
Weet ik veel waar dat ligt, alles daar in het oosten is voor mij Achterhoekquote:
Maar het is een prachtig mooie dagquote:
Of Black Sabbath met het nummer..... Iron Manquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer
Wordt volgend jaar de Iron Man Coaster, hoop stiekem nog wel met AC/DC, aangezien dat ook in de film zit en rockmuziek in die baan gewoon goed werkt
Fun fact: Xpress: Platform 13 in Walibi heeft dezelfde layout als de RnRC
Don’t care. Het is een prachtig mooie dag.quote:
Net zoals met Midsomer Murdersquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik verbaas mij altijd over die Engelse detectives zoals Vera. Er wonen nauwelijks mensen in die streken (t.o.v. Friesland), en toch worden ze bij bosjes vermoord.
Dat zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is een prachtig mooie dag
Lekker kortzichtig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel waar dat ligt, alles daar in het oosten is voor mij Achterhoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |