Het zou niet goed zijn als je tijdens Song 2 je eten ophad. Ik zou me zorgen maken over anorexia of zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb rondom Song 2 (niet tijdens Song 2) gegeten. En heb nu een wijnglas gevonden om rosé in te doen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Funfact; mamaHJM haat deze als enige van Bowie.
Ik denk wel dat het origineel van Do beter isquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ook niet aardig van Bryan om dit dan zomaar te stelen
Zo vaak zingt hij het toch niet?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:23 schreef essnhills het volgende:
Ik snap niet dat ik deze niet herkende van de titel
MamaHJM is te bourgeois voor Rebel Rebelquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Wij snappen dat ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:23 schreef essnhills het volgende:
Paar keer maar inderdaadquote:
Dat is een prestatie inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:23 schreef essnhills het volgende:
Je kunt misschien adoptie nog overwegenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak graag de verwachtingen waarquote:
Dat blijf ik toch wel opmerkelijk vindenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er überhaupt een versie van Louis Louis in de lijst?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]Sweet SixteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Hm, verder is ze wel aardig..quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kunt misschien adoptie nog overwegen
Versie van iHeart-radio concert met Miley Cyrusquote:
Waarom zou je ook een minder nummer van Arcade fire erin willen hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Rebellion (Lies) staat er ook niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |