Het kan alleen maar beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel 29 plekken gestegen ouwe reus. We hebben de bodem gehad
Ook niet echt meer, die staan nu ook allemaal in deze regionen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu staat daar een inwisselbare Ilse De Lange ofzo
Ik geloof dat ik Aleksiquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rebel Yell, origineel van Children of Bodom natuurlijk
Ja mee eens, is wel iets wat je moet leren luisteren. De jeugd zal het wel vreselijk vinden dus deze gaat alleen maar verder zakkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef alopio het volgende:
Mooi nummer, moet eerlijk zeggen dat ik er wel even aan moest wennen. De eerste keer dat ik hem hoorde snapte ik hem niet. Maar na een paar keer luisteren is ie toch wel heel erg mooi
Dat waren smakeloze tijden.quote:
Toevallig heb ik hem in 2019 nog op FortaRock gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Aleksi
Oh wacht
Goed nieuws dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ook niet echt meer, die staan nu ook allemaal in deze regionen.
Iig alle LSD plaatjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef essnhills het volgende:
In hoeveel liedjes zou het woord Kaleidoscoop staan eigenlijk?
Same same. Rare echo-effecten ook, een kermis is er niets bij.quote:
Op Q FM zal dit ook wel niet zo vaak langskomenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja mee eens, is wel iets wat je moet leren luisteren. De jeugd zal het wel vreselijk vinden dus deze gaat alleen maar verder zakken
Denk niet dat die in hun top1000 lijstje staatquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Q FM zal dit ook wel niet zo vaak langskomen
Ik ken er nog minstens tweequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef essnhills het volgende:
In hoeveel liedjes zou het woord Kaleidoscoop staan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |