quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef houdjemond het volgende:
Hij had laatst wel een stage-popje onder zich die ging huilen als de telefoon ging want hij durfde niet op te nemen
Ik ken een Bianca, maakt het er niet lekkerder opquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eentje met social skills? : P
[..]
Je wilt niet weten in hoeveel dingen tomaat zitDan kan ik wel heeeeeel veel schrappen. Maar met kleine aanpassingen kan het prima joh. En Pizza bianca is een ding hè. Al heel lang in Italië, tegenwoordig ook in Nederland
Ik ben ook nooit zo goed in kapen. Ik wacht altijd netjes eerst even om de LaPo de kans te geven. En tegen de tijd dat ik het lang genoeg vind is ie meestal al lang gekaaptquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou, probeerde hem zelf ook al te kapen, maar was net te laat
Oh my..quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jazeker. Hij had laatst wel een stage-popje onder zich die ging huilen als de telefoon ging want hij durfde niet op te nemen
Ja, die heeft het niet gered, nog geen dagquote:
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit zo goed in kapen. Ik wacht altijd netjes eerst even om de LaPo de kans te geven. En tegen de tijd dat ik het lang genoeg vind is ie meestal al lang gekaapt
Ik ben blij dat de opties er zijn, hoef ik niet een groot deel van de avond in het kleinste kamertje door te brengen als ik een keer zin heb in pizzaquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken een Bianca, maakt het er niet lekkerder op
Die komt er snel genoeg achter dat het 95% van de tijd een volslagen id10t is die niet weet hoe hij moet printen/Outlook moet openen/ een laptop uit en aan moet zetten/WiFi niet snaptquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jazeker. Hij had laatst wel een stage-popje onder zich die ging huilen als de telefoon ging want hij durfde niet op te nemen
Ik niet. Ik heb geen baard. Ben ook geen man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Nou mag ik wel Kaap'renvaren... want ik heb een baard
quote:881 Boys Don't Cry The Cure 3
880 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers 6,5
879 All I Want For Christmas Is You Mariah Carey 5
878 Stand My Ground Within Temptation 3
877 9 To 5 Dolly Parton 4
876 Heaven Must Be Missing An... Tavares 7
875 Real Slim Shady Eminem 4,5
874 Ordinary World Duran Duran 8,5
873 Watermelon Sugar Harry Styles ?
872 You Give Love A Bad Name Bon Jovi 5,5
871 Good Riddance (Time Of Your... Green Day 4,5
870 There Is a Light That Never... The Smiths 6,5
869 Malle Babbe Rob de Nijs 4
Maar écht, afentoe als meneerHJM weer zo'n verhaal heeft denk ik echt van neeeee, zo dom kan je niet zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die komt er snel genoeg achter dat het 95% van de tijd een volslagen id10t is die niet weet hoe hij moet printen/Outlook moet openen/ een laptop uit en aan moet zetten/WiFi niet snapt
Nu gaat het VOLLEDIGE topic je DM'en.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb geen baard. Ben ook geen man.
Als je het lekker vindt is het sowieso geen probleem natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de opties er zijn, hoef ik niet een groot deel van de avond in het kleinste kamertje door te brengen als ik een keer zin heb in pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |