quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Nog wat meer olie op het vuur, het is eigenlijk een beetje een vrouwelijke Kensington
Op een dag schrik jij er 's nachts wakker van. Dan spreek ik je nog wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik echt terugkijken. Met je Snelle![]()
Ik moet weer opstaan om eten in de oven te doen. Mijn leven is echt kapot zwaar
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Nog wat meer olie op het vuur, het is eigenlijk een beetje een vrouwelijke Kensington
Dat is nog steeds wel een heel mooi voordeel van zo'n lockdown. Niet steeds dat domme gebral vanuit dat café erdoorheenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef houdjemond het volgende:
Heb de TV aan, dat volk wordt met de dag debieler he
Of nog erger, die microfoon openquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog steeds wel een heel mooi voordeel van zo'n lockdown. Niet steeds dat domme gebral vanuit dat café erdoorheen
Oh ja, dat was ik bijna vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog steeds wel een heel mooi voordeel van zo'n lockdown. Niet steeds dat domme gebral vanuit dat café erdoorheen
Mja kutweer buiten, geen zin om naar een pleintje te gaan nuquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of nog erger, die microfoon open
Denk dat ze dat bedoeldequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of nog erger, die microfoon open
WT maakt tenminste nog originele muziek, ipv steeds hetzelfde ohohoho-liedje te maken, barbaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |