Ook lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Wij biefstuk en broccoli in zwarte bonen saus
Waarom heb jij korting?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb straks vegaburger op broodje met aardappelpartjes. Lang leve HelloFesh met korting (zonder korting zijn ze teringduur)
Ik hoorde echt 3 maanden nadat we op ons werk van 3fm naar radio 2 geswitched waren nog steeds SANDER elke keer dat ik Thunderstruck hoordequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Sanders een hekel aan dat nummer hebben. Zelfde geldt voor 'SAN-DER, AHAHAHAHAHAHAHA' van AC/DC.
Gewoon uit volle borst meemompelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mist wel ondertiteling bij dit nummer
Ik vind die porties ook altijd vrij klein.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb straks vegaburger op broodje met aardappelpartjes. Lang leve HelloFesh met korting (zonder korting zijn ze teringduur)
Uit volle borsten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon uit volle borst meemompelen![]()
![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga voor de tweede dag kerstkliekjes eten. We hebben royaal gekookt en ik hou niet van eten weggooien.
Is het wel spannend?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soep en couscous hier. Maar het dartsen duurt zo lang
Ik weet niet of hij volle borsten heeftquote:
Zeker. Nu klaar.quote:
Stoer dat je dit allemaal in je eentje hebt geregeld hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vond het ook megaspannend
En de hypotheek regelen, alles in mijn eentje doen (het financiële dan) en dan alles uitzoeken hoe ik het wil en wat wel en niet en wat is wel betaalbaar etc.
Wel supermakkelijk met een scheepstimmerman als vader![]()
![]()
Begint steeds meer thuis te worden. Helpt nu al mijn oude spulletjes hier staan
QFTquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stoer dat je dit allemaal in je eentje hebt geregeld hoor
staat nooit zo best bij kerelsquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij volle borsten heeft
John Fogerty, de Frank Boeijen van Amerika.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon uit volle borst meemompelen![]()
![]()
Ik ook. Er was e.e.a. over dus heb een bakje met stoof van 2e kerstdag meegekregenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga voor de tweede dag kerstkliekjes eten. We hebben royaal gekookt en ik hou niet van eten weggooien.
Wat een pot.quote:
Zeker. Ben ook nog wel verbaasd dat het me ook lukte in de huidige marktquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stoer dat je dit allemaal in je eentje hebt geregeld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |