Ben je nu Baas B aan het dissen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pff één foutje.. en zijn hele oeuvre word met Adèle vergleken

Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je nu Baas B aan het dissen?

Toen we in 2015 teleurgesteld waren dat ze naar het ESF ging, verzonnen we #stoptrijnquote:

Is alles niet bagger wat we naar het ESF hebben gestuurd? De laatste 30 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen we in 2015 teleurgesteld waren dat ze naar het ESF ging, verzonnen we #stoptrijn
Gouden tijden

Kan ik me wel wat bij voorstellen ....quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen we in 2015 teleurgesteld waren dat ze naar het ESF ging, verzonnen we #stoptrijn
Gouden tijden

Ik vind zeker dat Nederland het al jaren goed aanpaktquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is alles niet bagger wat we naar het ESF hebben gestuurd? De laatste 30 jaar ofzo.

quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht.. Van Oosterhuis naar nooit naar huis in 20 seconden.

Sinds de Avro en Tros gefuseerd zijn, kunnen er ook artiesten met pleinvrees mee doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat Nederland het al jaren goed aanpaktNiet alles is persoonlijk meteen mijn smaak, maar prima kwaliteit wordt wel geleverd
Nederland was vooral in de jaren '00 het spoor volledig bijster

Ik kan me niks knaps herinnerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat Nederland het al jaren goed aanpaktNiet alles is persoonlijk meteen mijn smaak, maar prima kwaliteit wordt wel geleverd
Nederland was vooral in de jaren '00 het spoor volledig bijster

Ik vond Anouk mooi.. en The common lilimits..quote:

Anouk weet ik nog wel ja, birds ofzo dat vond ik wel ok. Maar daar red je het niet mee het moet met veren en zo debiel mogelijk. Ik kijk ook al jaren niet meer. Het was altijd een cola met chips dingetje als klein meisjequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond Anouk mooi.. en The common lilimits..
We durvden tenminste eens iets origineels met qualiteit.

Ja, het is gewoon gekaapt door die regenboog gekkies..quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Anouk weet ik nog wel ja, birds ofzo dat vond ik wel ok. Maar daar red je het niet mee het moet met veren en zo debiel mogelijk. Ik kijk ook al jaren niet meer. Het was altijd een cola met chips dingetje als klein meisje

quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds de Avro en Tros gefuseerd zijn, kunnen er ook artiesten met pleinvrees mee doen.

Dat alles met veren en debiel moet is juist een heel irritant hardnekkig stereotype dat helemaal niet klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Anouk weet ik nog wel ja, birds ofzo dat vond ik wel ok. Maar daar red je het niet mee het moet met veren en zo debiel mogelijk. Ik kijk ook al jaren niet meer. Het was altijd een cola met chips dingetje als klein meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |