quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn de geschiedenis aan het uitwissen

Ik kan voor mezelf zorgen ik geef nergens meer omquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer Masonic boekjes er in:
[ afbeelding ]

Kennelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het standbeeld gaat gesmolten worden.....
Achterlijke woke geschiedenis verwoesters.
Als de Taliban een oud Budda beeld op blaast jankt iedereen moord en brand.... en dit is schijnbaar wel goed?
[ afbeelding ]

BLM mag allesquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als de Taliban een oud Budda beeld op blaast jankt iedereen moord en brand.... en dit is schijnbaar wel goed?
[ afbeelding ]

Neenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga naar mijn droomwereld... daar is alles pais en vree

Ik ga je spoken in je dromenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Droom lekker!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Smelten die naziquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

ik ben te beneveld om op mijn spelling te lettenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik zou het ffies anders spellen, maar wel lekker![]()
Binnenkort weer doen!@
[ afbeelding ]

Oh ja jammerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo Sjoef!
Belachelijk dat ze je weer niet heeft uitgenodigd

Geeft niet..quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ben te beneveld om op mijn spelling te letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |