Heb geen email ontvangen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Is het project nu afgerond op 490.000?
Helaas niet, want het minimum is niet bereikt. De inschrijving staat nu op gesloten terwijl we met de geldnemer kijken naar de mogelijkheden/alternatieven. Iedereen wordt natuurlijk op de hoogte gebracht wanneer er iets gaat veranderen en in de tussentijd is het gewoon mogelijk om je inschrijving te annuleren en deel te nemen in andere leningen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Is het project nu afgerond op 490.000?
Woensdag om 13.00 uur nieuwe kans.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:07 schreef Max_Crowdfund het volgende:
[..]
Helaas niet, want het minimum is niet bereikt. De inschrijving staat nu op gesloten terwijl we met de geldnemer kijken naar de mogelijkheden/alternatieven. Iedereen wordt natuurlijk op de hoogte gebracht wanneer er iets gaat veranderen en in de tussentijd is het gewoon mogelijk om je inschrijving te annuleren en deel te nemen in andere leningen.
Is een kleintje (85.000 EUR) waarvan we verwachten dat die slechts enkele minuten nodig heeft om vol te raken. Om teleurstelling te voorkomen is het voor gebruikers raadzaam om voor die tijd het geld al op de saldo te hebben staan. Succes!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:16 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Woensdag om 13.00 uur nieuwe kans.
Dat zal ik dan maar even doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:07 schreef Max_Crowdfund het volgende:
Iedereen wordt natuurlijk op de hoogte gebracht wanneer er iets gaat veranderen en in de tussentijd is het gewoon mogelijk om je inschrijving te annuleren en deel te nemen in andere leningen.
Idemquote:Op maandag 3 januari 2022 16:21 schreef Groepfunder het volgende:
Algemene vraag: zijn er meer mensen die wel netjes aanvinken dat hun computer 30 dagen vertrouwd mag worden en desondanks elke keer de 2 traps authentificatie moeten doorlopen?
Yep. Irritant.quote:Algemene vraag: zijn er meer mensen die wel netjes aanvinken dat hun computer 30 dagen vertrouwd mag worden en desondanks elke keer de 2 traps authentificatie moeten doorlopen?
Ja, iedere keer weer opnieuw. Dat systeem werkt dus niet. Want je zegt dus: vertrouw mijn apparaat. Terwijl de website dus het apparaat niet vertrouwt. Ondanks dat je steeds inlogt vanaf hetzelfde apparaat.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar even doen.
Is het een idee om de dag en het tijdstip waarop de pitch voor investeerders wordt opengesteld ook ergens gewoon te vermelden in plaats van zo'n teller? Ik zou dat persoonlijk veel fijner vinden.
Algemene vraag: zijn er meer mensen die wel netjes aanvinken dat hun computer 30 dagen vertrouwd mag worden en desondanks elke keer de 2 traps authentificatie moeten doorlopen?
De zoon van:quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:36 schreef KrekelJapie het volgende:
Bedrijfspand
https://www.collincrowdfund.nl/p-e-j-stoof-box-3/
1e hypotheek
Inderdaad. nu moet ik steeds rekenen, is op zich geen probleem, maar het zou wel erg prettig zijn dat naast die aftelling (staat op zich wel leuk wel leukquote:Op maandag 3 januari 2022 16:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar even doen.
Is het een idee om de dag en het tijdstip waarop de pitch voor investeerders wordt opengesteld ook ergens gewoon te vermelden in plaats van zo'n teller? Ik zou dat persoonlijk veel fijner vinden.
Ja, ik dacht dat het aan mij lag omdat ik met verschillende devices werk, ik denk dat ik vrijwel altijd opnieuw moet aanmelden met de hele riedel, ik heb het geheel al omgezet van email naar sms maar beiden werken bij mij niet zoals ik het zou verwachten.quote:Algemene vraag: zijn er meer mensen die wel netjes aanvinken dat hun computer 30 dagen vertrouwd mag worden en desondanks elke keer de 2 traps authentificatie moeten doorlopen?
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Als we dan toch Max inlogproblemen aan het doorgeven zijn: inloggen met chrome op i-phone lukt ook niet (na invullen sms code kom ik niet verder). Cookies verwijderen helpt niet, safari gebruiken wel…
Nou laat mij dan een uitzondering zijn, geen enkel probleem met inloggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Als we dan toch Max inlogproblemen aan het doorgeven zijn: inloggen met chrome op i-phone lukt ook niet (na invullen sms code kom ik niet verder). Cookies verwijderen helpt niet, safari gebruiken wel…
Ik zie een aankomende betaling (inmiddels vervallen) in het rood vermeld staan.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:21 schreef Max_Crowdfund het volgende:
[..]
Is een kleintje (85.000 EUR) waarvan we verwachten dat die slechts enkele minuten nodig heeft om vol te raken. Om teleurstelling te voorkomen is het voor gebruikers raadzaam om voor die tijd het geld al op de saldo te hebben staan. Succes!
Had ik laatst ook. Stond een paar dagen later gewoon in de wallet.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:25 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik zie een aankomende betaling (inmiddels vervallen) in het rood vermeld staan.
Betekent dat: komt later of komt helemaal niet meer?
Dat zijn de betalingen die volgens het schema in het weekend vallen en dus altijd- tot nu toe - netjes op maandag verwerkt worden (Is mijn ervaring).quote:Op maandag 3 januari 2022 22:25 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik zie een aankomende betaling (inmiddels vervallen) in het rood vermeld staan.
Betekent dat: komt later of komt helemaal niet meer?
Helaas weer een project van Corbelo Group. Samen met Bluetouch Ventures bijna de enige partij die via Max_CF financiering ophaalt. In het kader van risicospreiding zeker een aandachtspunt voor ons.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:21 schreef Max_Crowdfund het volgende:
Is een kleintje (85.000 EUR) waarvan we verwachten dat die slechts enkele minuten nodig heeft om vol te raken. Om teleurstelling te voorkomen is het voor gebruikers raadzaam om voor die tijd het geld al op de saldo te hebben staan. Succes!
@Max_Crowdfund , kunnen jullie aangeven hoe deze concentratie van leningnemers ontstaat? Dat m.n. geleend wordt door de Corbelo Group beperkt de spreiding tot een beperkt aantal leningnemers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Helaas weer een project van Corbelo Group. Samen met Bluetouch Ventures bijna de enige partij die via Max_CF financiering ophaalt. In het kader van risicospreiding zeker een aandachtspunt voor ons.
Bedrijven van deze man zijn in het verleden meerdere malen failliet verklaard. Geen hele lekkere uitgangspositie om in te investeren. https://www.noordz.nl/2015/08/27/meer-bvs-van-gors-failliet-2/quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:06 schreef Cernydul het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/nordquest-holding-b-v/
Staat er weer op.....kan mee herinneren dat er iets me was wat niet klopte.
Ook in de herkansing hebben ze de eerste zinnen van de pitch niet even goed nagelezen. Vergeet het dan maar helemaal als bedrijf, wat mij betreft: "[NCE] is een ervaren cateraar die sinds 2019 in een zeer profijtelijke nichemarkt van het bouwen van internationale hyper-scale datacenterbedrijven voor o.a. de grote data bedrijven waar wij dagelijks mee te maken hebben. (...) Haar hoofdzakelijk internationale, Engelstalige bouwbedrijven worden volledig ontzorgt en is daardoor in korte tijd een preferred supplier geworden."quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:06 schreef Cernydul het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/nordquest-holding-b-v/
Staat er weer op.....kan mee herinneren dat er iets me was wat niet klopte.
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=23455quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef KrekelJapie het volgende:
Nog 5 dagen voor de musical op Geldvoorelkaar. Benieuwd of deze vol gaat komen
Daar is wat mij betreft GEEN linkje voor nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef Incitatus3 het volgende:
[..]
Ook in de herkansing hebben ze de eerste zinnen van de pitch niet even goed nagelezen. Vergeet het dan maar helemaal als bedrijf, wat mij betreft: "[NCE] is een ervaren cateraar die sinds 2019 in een zeer profijtelijke nichemarkt van het bouwen van internationale hyper-scale datacenterbedrijven voor o.a. de grote data bedrijven waar wij dagelijks mee te maken hebben. (...) Haar hoofdzakelijk internationale, Engelstalige bouwbedrijven worden volledig ontzorgt en is daardoor in korte tijd een preferred supplier geworden."
En inderdaad: het bedrijfsmatig verleden van de man spreekt niet voor h'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |