FOK! is een smakeloos forum.quote:
In de top 2000 zijn we snel tevreden wat Cave betreftquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nick Cave heeft natuurlijk veel beter werk dan dit niemendalletje.
Gouden gleuven, toe maar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup vandaag bij de Villa's tussen Waalre en Valkenswaard..
Fever is een briljant popalbumquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat macabere sfeertje in dit nr is zo knap gedaan
Zalig. Video is ook tof
En trouwens enige Kylie Minokki die ik waarderen kan
Vooral als hij 'Mmm mmm mmm mmm' zingt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
een van de weinige mannen waar ik comfortabel bij mee kan zingen, samen met elvis, johnny cash en die gast van crash test dummies
Niet uitzoeken, gewoon doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen zin om dat allemaal uit te zoeken![]()
![]()
De zanger van Madrugada vindt deze post leukquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
een van de weinige mannen waar ik comfortabel bij mee kan zingen, samen met elvis, johnny cash en die gast van crash test dummies
Ga je vandaag weer de 1000 posts halen??quote:
Inderdaad! Beetje a la Tori Amos of Sinead O'Connor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat macabere sfeertje in dit nr is zo knap gedaan
Of iets van nick drakequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Red Right Hand kunnen staan. Of Stagger Lee
ja, die letter kan ik me ook zeker in vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vooral als hij 'Mmm mmm mmm mmm' zingt?
Dan moet ik nog wel ff gas gevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer de 1000 posts halen??
Niet per se.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer de 1000 posts halen??
Jubilee Street genot. Of the Mercy Seat. Oh Children. Papa Wont Leave You Henry. Slowly Goes The Night. Weeping Song. U noemt het maarquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Red Right Hand kunnen staan. Of Stagger Lee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |