Computer says no..quote:
Ik ga het max oprekken dus niks gepland want heb wat statistieken voor mezelf gemaakt en dat gedeeld door 4 en toen kwam ik tot de conclusie dat ik voorlopig nog niet op vakanite ga dus fuck it.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Heeft iedereen hier z’n boostertje al gehaald / gepland? Ik kan nu ook inplannen, maar zie nog niet helemaal de urgentie nu. Omikron is dominant en mogelijk milder en hoef toch nergens naar toe de komende maanden.
Heeft het zin om een maandje of 2 te wachten?
Nou ja, wanneer ze opduiken in widm sla ik even een seizoen overquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die lui pakken we het op zich wel goed aan natuurlijk. Vanuit de volstrekte anonimiteit zijn het de laatste 2 jaar bekendheden op social media geworden. Kunnen ook na de crisis lekker her en der beetje blijven schnabbelen.
Zodra je het OMT om advies vraagt weet je eigenlijk vantevoren al wat er gaat komen. Wat mij betreft heffen we die club op. Wereldvreemde figuren in zulke sleutelrollen kunnen we steeds minder gebruiken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef josja het volgende:
[..]
Ja best bijzonder. Valt er verder nog wat te verbieden of dicht te keilen dan. Of wellicht nu echt tijd voor dichtgelaste voordeuren. Gatver ben dat hele OMT spuugzat inmiddels.
Ja, dus ik snap het niet. Ik kan nog geen dekbed kopen (first world problems, I know, bitches) en ondertussen blijven ze zich maar zorgen maken. Zeg dan:"Het is maar goed dat we in een lockdown zitten want we maken ons best wel zorgen. Heus!" Dan snap ik het nog maar waar lig je nu wakker van dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We hebben verdomme de strengste maatregelen van Europa. Ik kan niet eens een onderbroek kopen in de winkel terwijl in de UK de kroegen open zijn.
Ik ben wel een beetje klaar met het OMT.
Gewoon beetje omdenken. Niet zo jengelen. Het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gewoon de maatschappij permanent veranderen; winterslaap voor veel sectoren.
Kleine moeite toch?
Waar heb ik dit eerder gelezen vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Aandachtsgeile gek is het:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-weer-lockdown-gaan
Ik mis het oude OMT, het dont give a fuck, zal wel loslopen OMT van 2020.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zorgen maken is een beetje hun basis setting; mogen wel een keer een update krijgen dat ze zich ook hoopvol kunnen voelen zonder ''maar'' erbij.
Hoezo kun je geen dekbed kopen? Ik heb vandaag drie kasten een bed en 2 plantenbakken gekocht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap het niet. Ik kan nog geen dekbed kopen (first world problems, I know, bitches) en ondertussen blijven ze zich maar zorgen maken. Zeg dan:"Het is maar goed dat we in een lockdown zitten want we maken ons best wel zorgen. Heus!" Dan snap ik het nog maar waar lig je nu wakker van dan?
Te vroeg om te zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:38 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Want alle positieve berichten over Omicron kloppen niet?
De Kruidvat is gewoon open hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We hebben verdomme de strengste maatregelen van Europa. Ik kan niet eens een onderbroek kopen in de winkel terwijl in de UK de kroegen open zijn.
Ik ben wel een beetje klaar met het OMT.
Dat was dan ook waar totdat de Engelse variant (Alpha dus) zijn intrede deed. Dat zou een zegening zijn geweest als dat zo was gebleven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik mis het oude OMT, het dont give a fuck, zal wel loslopen OMT van 2020.
Toen de vluchten nog niet rechtstreeks uit Wuhan kwamen, men carnaval vierde in kleine groepjes, toen aerosolen en ventilatie geen rol speelden, asymptomatische verspreiding niet plaats vond en kinderen en scholen een zeer beperkte rol speelden, dat OMT.
Gelukkig hebben we nu de modellen om ons kompas in de mist te zijn in deze zware tijden.
Is dit een trolletje?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik mis het oude OMT, het dont give a fuck, zal wel loslopen OMT van 2020.
Toen de vluchten nog niet rechtstreeks uit Wuhan kwamen, men carnaval vierde in kleine groepjes, toen aerosolen en ventilatie geen rol speelden, asymptomatische verspreiding niet plaats vond en kinderen en scholen een zeer beperkte rol speelden, dat OMT.
Gelukkig hebben we nu de modellen om ons kompas in de mist te zijn in deze zware tijden.
OMT is een groter gevaar voor de samenleving dan de Omikron variantquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Zodra je het OMT om advies vraagt weet je eigenlijk vantevoren al wat er gaat komen. Wat mij betreft heffen we die club op. Wereldvreemde figuren in zulke sleutelrollen kunnen we steeds minder gebruiken.
Wat als het andersom is? Dat ftm artikel laat zien dat het OMT met waardeloze onderbouwing de QR code als oplossing adviseerde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Zodra je het OMT om advies vraagt weet je eigenlijk vantevoren al wat er gaat komen. Wat mij betreft heffen we die club op. Wereldvreemde figuren in zulke sleutelrollen kunnen we steeds minder gebruiken.
2 weken, dan weten we het.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Of omicron mild van aard is wat je overal tot nu toe leest.
Ja, dat wordt nog wel een dingetje. Even goed in de gaten houden wat ze half januari precies gaan doen.quote:
Zitten we niet meer in de slipstream van Denemarken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef Jojoke het volgende:
Het bijzondere is dat Jaap volgens mij heel nauw samenwerkt met de Britten. Dus waarom zitten wij in lockdown en de Britten niet? Zijn wij te voorzichtig of zijn de Britten te onbesuisd?
Denemarken is gecrasht. Wij hebben nu de leiding in de race overgenomen, maar het is nog wachten tot de Safety Car weer uit de baan gaat. Waarschijnlijk 1 ronde voor de finish, ergens in mei.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Zitten we niet meer in de slipstream van Denemarken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |