Nee jij bent lekker vrolijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Beroepspizzakoerier heeft weer wat te zeuren. Word die kerel financieel gesteund door het negativiteitsfonds of zo. Jemig.
Vandaag in Gent meer Nederlanders gezien en gehoord dan in tijden in een stad als Rotterdamquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Gisteren was het in mijn omgeving super druk wat verkeer betreft. Allemaal mensen die op weg waren naar België. In Baarle-Hertog hebben ze verkeersregelaars nodig om het vuurwerktoerisme in goede banen te lijden. Deze lockdown werkt echt super goed inderdaad.
Ik doe niet mijn best om alles maar negatief te spinnen, desnoods door er maar weer iets aan zn haren bij te slepen. Die pizzakoerier doet niets anders.quote:
Boosters gaan absurd goed, echt dikke props daarvoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Beroepspizzakoerier heeft weer wat te zeuren. Word die kerel financieel gesteund door het negativiteitsfonds of zo. Jemig.
Heb nu wel zin in pizza.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De vraag is of dat nog wel het doel moet zijn. Gevaccineerden komen niet in het ziekenhuis. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe helpt dat tegen coronaverspreiding dan?
Gevaccineerden kunnen zo besmettelijk als wat zijn en het aan elkaar doorgeven.
Testen is het enige wat enigszins onderbouwd is wat helpt in grote groepen bij elkaar. En daar helpt 2G nu net niet voor. En 3G met gros gevaccineerd als toegang ook niet
Nog raar ook, want het aantal eerste prikken is alsmaar hoger geworden. Hoe kan dat nú op het dieptepunt zijn, en niet een week eerder, en daarvoor de week eerder enzovoortsquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
dat tvt werkt niet echt dus dan moet je of een vaccinatiepaspoort gaan vragen of gewoon vrijgeven, dan toch liever dat laatstequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja in bepaalde settings kan ik me er best wat bij voorstellen. Voor een vol Ahoy wil je misschien wel een extra slot op de deur. Maar zoals nu, als een soort wondermiddel is het inderdaad een kutbewijs.
Meer dan logisch waar ik woon kan je in een half uur in Rotterdam zijn of in een half uur in Antwerpen. Dan is de keuze snel gemaakt op dit moment.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Vandaag in Gent meer Nederlanders gezien en gehoord dan in tijden in een stad als Rotterdam
En bewust ongevaccineerden gaan niet in contact komen met anderen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De vraag is of dat nog wel het doel moet zijn. Gevaccineerden komen niet in het ziekenhuis. Daar gaat het om.
Dat is geen angst, dat is gewoon de letterlijke verwachting van het RIVMquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:03 schreef Johannes788 het volgende:
Net op Radio 2: het aantal besmettingen is laag, maar RIVM verwacht een flinke storm en nieuwe piek aankomende weken qua besmettingen.
Wtf, de angst moet en zal blijven. Media speelt kwalijke rol in de gehele corona crisis. Ook de NPO.
Couldn't agree more; die genieten van alle aandacht die ze krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Iedereen loopt hier wel altijd, terecht, af te geven op figuren als Yorick en Marino en de aandacht die ze krijgen in de media. Maar ondertussen worden al hun tweets hier wel altijd gretig gedeeld, een beetje ironisch is het wel. Kunnen we niet gewoon met zijn allen afspreken om ze dood te zwijgen en te doen of ze niet bestaan.
Ze kunnen toch ook zeggen dat de besmettingsverwachting en ziekenhuisverwachting lager is dan ze dachten? In plaats van te blijven hameren op onheilsberichten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is geen angst, dat is gewoon de letterlijke verwachting van het RIVMMoeten ze dan, het er niet over hebben?
Bij voorkeur deel ik niets van die 2quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Iedereen loopt hier wel altijd, terecht, af te geven op figuren als Yorick en Marino en de aandacht die ze krijgen in de media. Maar ondertussen worden al hun tweets hier wel altijd gretig gedeeld, een beetje ironisch is het wel. Kunnen we niet gewoon met zijn allen afspreken om ze dood te zwijgen en te doen of ze niet bestaan.
Op hun meningen zit ik ook niet te wachten maar toch prima dat ze met data komen? Ik volg ze overigens nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Nee want hun feitelijke cijfers zijn zeer nuttigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Tja, ik denk dat-ie gewoon post wat-ie denkt. Net zoals de meeste mensen hier ook doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik doe niet mijn best om alles maar negatief te spinnen, desnoods door er maar weer iets aan zn haren bij te slepen. Die pizzakoerier doet niets anders.
Hoe vaak hebben ze er al naast gezeten de afgelopen maanden? Nou danquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is geen angst, dat is gewoon de letterlijke verwachting van het RIVMMoeten ze dan, het er niet over hebben?
Die lui pakken we het op zich wel goed aan natuurlijk. Vanuit de volstrekte anonimiteit zijn het de laatste 2 jaar bekendheden op social media geworden. Kunnen ook na de crisis lekker her en der beetje blijven schnabbelen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Aandachtsgeile gek is het:quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat-ie gewoon post wat-ie denkt. Net zoals de meeste mensen hier ook doen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-weer-lockdown-gaanquote:Als we hem bellen, zegt hij: "Die tweet is wat gechargeerd. Dat is om straks te kunnen zeggen: kijk, ik zei het toen ook al."
Dat is niet relevant. De huidige verwachting is de huidige verwachting, zie niet in hoe een Radio 2 daar fout in zit om het daarover te hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze er al naast gezeten de afgelopen maanden? Nou dan
Dat kan, zou niet weten waarom ze dat zouden willen doen. HEt RIVM verwacht een stijging, Radio 2 meldt dat. Nou nou, onheilsberichten hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef popje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook zeggen dat de besmettingsverwachting en ziekenhuisverwachting lager is dan ze dachten? In plaats van te blijven hameren op onheilsberichten?
Dat gezeur op hun is natuurlijk een beetje popi-jopi reactie nadat hun zich gingen bemoeien met dingen buiten hun veld en met hashtags als code zwart kwamen aanzetten. Maar ze maken prima grafieken van alle data die beschikbaar is. Er zijn geen anderen die zo breed en vaak de data visualiseren. Maarja niet iedereen hier is geïnteresseerd in die data, dat kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef Pistolero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |