En toch is dit gewoon het beste nummer van dat album, zegt ook wel iets over die plaatquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arcade Fire is fantastisch, maar deze panfluitblamage is een parodie op muziek.
Is DIT hun enige notering??quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Arcade Fire
Dat dit de enige notering is en ook nog eens op deze positie, is werkelijk waar een gigantisch schandaal!
Puur gemaakt als festival meezingerquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arcade Fire is fantastisch, maar deze panfluitblamage is een parodie op muziek.
Rebellion heeft nooit in de lijst gestaan, wat uiteraard een gigantisch schandaal is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Jammer genoeg de enige noteringIk wil Reflektor en Rebellion terug. En The Suburbs erbij.
Ja, dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Arcade Fire
Dat dit de enige notering is en ook nog eens op deze positie, is werkelijk waar een gigantisch schandaal!
Dat dit hun enige notering is kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Jammer genoeg de enige noteringIk wil Reflektor en Rebellion terug. En The Suburbs erbij.
Oh ja, ik zie het net. We Used To Wait wel maar die vind ik vrij saaiquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rebellion heeft nooit in de lijst gestaan, wat uiteraard een gigantisch schandaal is.
Ook hun slechtste dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef D. het volgende:
Dit is de leukste van AF die ik ken
En de enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |