Ja, natuurlijk ben je bang voor de reüniequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Maar hij is zo gewoon gebleven enzo.. Oh wacht, dat roepen ze bij alle nederlandse artiesten.. SpruitjesPOP
Met de verkeerde Voodooquote:
Wel de enige 'hit' volgens mij?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan van alle Arcade Fire nummers deze er in.. ach, beter dan helemaal niets. Maar zekerrrr niet hun beste
Marco denkt hier anders overquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk ben je bang voor de reünie
Misschien schil ik wel een appel op de reünie
Maar we zijn allebei volwassen op de reünie
Dus nu schudden we de hand op de reünie
Man, ik kan niet wachten op de reünie
Mmm, mmm
En zonder jou was er geen muziek, dus het geeft nu niet
Ik ben nu de man op de reünie
Ik krijg wel zo'n onvoorstelbaar slappe penis van deze teksten. Als je zoiets voor Sinterklaas zou schrijven flikkeren ze je gewoon dwars door het raam heen. Alles laten eindigen op hetzelfde woord, een kind van vijf zou zich er nog dood voor schamen.
Stom dat je dat niet per nummer kan zienquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de gemiddelde Nederlander daar niet op stemt, enkel de laaggeschoolde jeugd
Dan liever Steen, op éénquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:59 schreef skysherrif het volgende:
Terwijl Snelle niet eens zo slecht was, toen hij gewoon nog een 'rapper' was. Toen werd je ook nog niet met hem lastig gevallen op de radio (of de top2000)
En een auto-tune, dus dat klinkt hipquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:58 schreef EDMAN- het volgende:
Snelle heeft een slaailip, dus we gunnen hem alles
RR krijgt een slappe van snellequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg wel zo'n onvoorstelbaar slappe penis van deze teksten.
Ik snap je punt, aan de andere kant kan ik altijd die 'anti-hiphop' wel waarderen. De hiphopscene staat natuurlijk bekend om agressie, stoerdoenerij, dure spullen en kleding, criminaliteit, etc. Als je dan een rapnummer maakt waarin je juist recht daar tegenin gaat door bijvoorbeeld je pestkoppen te vergeven en zelfs te bedanken (zoals Snelle) of door op te scheppen over het feit dat je al je kleding in de kringloop koopt (zoals Macklemore) kan ik daar altijd wel respect voor hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk ben je bang voor de reünie
Misschien schil ik wel een appel op de reünie
Maar we zijn allebei volwassen op de reünie
Dus nu schudden we de hand op de reünie
Man, ik kan niet wachten op de reünie
Mmm, mmm
En zonder jou was er geen muziek, dus het geeft nu niet
Ik ben nu de man op de reünie
Ik krijg wel zo'n onvoorstelbaar slappe penis van deze teksten. Als je zoiets voor Sinterklaas zou schrijven flikkeren ze je gewoon dwars door het raam heen. Alles laten eindigen op hetzelfde woord, een kind van vijf zou zich er nog dood voor schamen.
Na onze 4e booster praten we allemaal zo, let maar opquote:
Denk dat ze dat bij de NPO wel kunnen zien, maar het niet bij de statistieken tonenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stom dat je dat niet per nummer kan zien
Heel Holland Hip?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Na onze 4e booster praten we allemaal zo, let maar op
Grapjas #STEMNUMMER #HENDRIXquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |