Een doeltreffend maar wat makkelijk trucje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, dit is nog steeds niet mijn muziek
Wacht maar tot je safe search van Google uitzetquote:
KUT!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wacht maar tot je safe search van Google uitzet
Wederom ook al besproken.quote:
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
Harde piemel gekregen van het googelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:32 schreef Bugno3 het volgende:
Hond vernoemd naar Eileen.
Dan de relatie leggen met de bovenstaande plaatjes.
Er zit ook geen verbetering in ofzoquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:32 schreef Kopiko het volgende:
Gijs, echt, geloof me: de meesten van ons zijn ouder dan 12.
Dan is er een fractie teveel frictiequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Crowded House..... laat Hugo het maar niet horen
Meteen maar even helicopteren dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
Harde piemel gekregen van het googelen.
Hij houdt de zoom aan, weet hij veel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:32 schreef Kopiko het volgende:
Gijs, echt, geloof me: de meesten van ons zijn ouder dan 12.
Radio 2 beschikt over een indrukwekkende verzameling ransmakaken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende en eigengeile Gijs Staafmans
Live ook fantastisch .quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die liedjes van Crowded House zijn zo zielsmooi he
heb op dont dream its over gestemd hierquote:
The Hellacopters staan niet in de lijst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Meteen maar even helicopteren dan?
Ben meer van Split Enzquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat al 3 jaar lang ooit mee te mogen makenquote:
Mr. Worldwide.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Finnen uit Nieuw-Zeeland om precies te zijn.
Die vind ik, uitgezonderd het bekende nummer, toch wat minder.quote:
Dit nummer heeft mij door een moeilijke periode geholpen (samen met wat andere nummers), blijft dus altijd bijzonder voor mijquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb op dont dream its over gestemd hier
Praten. Teveel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed Gijs nu weer? Ik luisterde even niet.
Door de zang heen lullenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds blijven lullen als de zanger al is begonnen met zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
GIJSED, Iets met door de intro heen lullenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis eigenlijk De Jeugd van Tegenwoordig - Applaus in de lijstquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Meteen maar even helicopteren dan?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
de titel slaat op het Nederlandse weer
Ooit nog gezien in openluchttheater in Amsterdamse bos. Wel aardig. Jammer dat Neil tegenwoordig vooral de verkeerde familie betrekt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat al 3 jaar lang ooit mee te mogen maken
Elk jaar weer stiekem gniffelen als ik een foto van Sergio Henao hier neerflikker. Maar goed, idd wel een mooi nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb op dont dream its over gestemd hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |