Als je een jingle zou maken op basis van Tubular Bells had je jingle bells.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Gooi die oude jingles dan eens heel snel terug
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een jingle zou maken op basis van Tubular Bells had je jingle bells.
Oké geef me maar rood
Heb al een TR gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké geef me maar rood
quote:
VAR zegt: doorspelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké geef me maar rood
With or Without You komt júist niet los..quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef Bayswater het volgende:
Komt niet echt los dit, vandaar dat With or Without you vele malen hoger staat.
Hij ook niet met jou, schijntquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef alopio het volgende:
Bono…
Heb nu helemaal niks met die gast
Nou ja, dat waren ze altijd al wel eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit ken ik niet echt, dit is nog uit de periode voordat U2 bombastisch ging lopen doen zeker?
Dan beleef ik die twee andersquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
With or Without You komt júist niet los..
Dat gedrocht met Martijn Gerritsen staat zeker ook in de lijst?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef alopio het volgende:
Bono…
Heb nu helemaal niks met die gast
Komt alleen niet losquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze los is, is het wel een fijne plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |