SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Lijkt me vervelend omdat dat een vertekent beeld kan geven afhankelijk van wat je hebt gegeten?quote:
Ja het is altijd opvallend wat sommig eten met je doet, als ik Chinees eet ben ik zo makkelijk een halve kilo zwaarder. Maar dat komt dan voornamelijk doordat het zo zout is dat je veel vocht vasthoudt want de dag erna is het weer wegquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaliter iedere ochtend hier. Kan ik meteen in de gaten houden of de feestweek al in aantocht is.
Mwah, ik herken deze wel. Met wat make up weet ik echt wel m'n pluspunten te benadrukken, dus "knapper" en "verzorgd", maar moeite ditdat. Met opstandige huid *voel* ik me gewoon wat mottiger en dat vertaalt zich weer naar een minder positief beeld van mezelf.quote:
Ahahahaha. Halve kilo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is altijd opvallend wat sommig eten met je doet, als ik Chinees eet ben ik zo makkelijk een halve kilo zwaarder. Maar dat komt dan voornamelijk doordat het zo zout is dat je veel vocht vasthoudt want de dag erna is het weer weg
Mja raak je aan gewendquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend omdat dat een vertekent beeld kan geven afhankelijk van wat je hebt gegeten?
Ik ook hoor, maar komt voornamelijk omdat ik dan altijd een standje heb van 'ik moet eten ook als ik geen honger heb om sneller beter te worden'quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er zo eentje die aankomt na de griep.
Das wel heel veelquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahahahaha. Halve kilo.
* IJsdraakje huilt in schommelingen van 4 kilo na soep
Hmm ja over langere tijd vast welquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja raak je aan gewendPlus over het algemeen zie je wel of je op de goede lijn zit
een warme oliebolquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
Moet wel zeggen dat het in deze kamer met dat warmtedekentje om wel beter te doen is. Handen nog steeds wel beetje koud soms maar mijn schoot is lekker warm.
(@:ettovanbelgie)
lekker ROSSE en VEGTE krijg je het ook warm van denk ikquote:
Ja als het dan 1 dag wat hoger is dan boeit dat niet zoveel, als het 3 dagen op rij is weet je dat je even wat minder moet snackenquote:
Checkquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dan 1 dag wat hoger is dan boeit dat niet zoveel, als het 3 dagen op rij is weet je dat je even wat minder moet snacken
Nee, da's normaal voor me.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel heel veelIk had na de kerst maar +0,3, hielp denk ik ook wel mee dat het een brunch was dus het de rest van de dag kon verteren
True true! Met uitzonderingenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dan 1 dag wat hoger is dan boeit dat niet zoveel, als het 3 dagen op rij is weet je dat je even wat minder moet snacken
's Ochtends is wel wat leuker om te meten, dan kun je gemakkelijk een kilo lichter zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's normaal voor me.
Daarom weeg ik als ik écht oplet ook iedere ochtend, daarmee voorkom ik een "oh, shit, 4kg aangekomen deze week"-gedachte, want kunnen zien dat het domweg vocht is.
Maar dat extremere geschommel is vooral een vrouwending ook, yay, hormonen.
Na een goede gerriequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Ochtends is wel wat leuker om te meten, dan kun je gemakkelijk een kilo lichter zijn
Sowieso na het plassen alquote:
Nee, dan moet ik meestal ongesteld worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
Mijn moeders vriend heeft mij geblokkeerd ineens. Nou hoef ik daar ook niet meer verplicht contact mee te zoeken, probleem opgelost.
Oh, 's avonds en 's ochtends kan hilarisch zijn. Die 4 kilo is komt serieus niet uit de lucht vallen hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Ochtends is wel wat leuker om te meten, dan kun je gemakkelijk een kilo lichter zijn
Wat is dit kut zeg, waarom post je ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Blokkeren ook echt? Drastisch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
Mijn moeders vriend heeft mij geblokkeerd ineens. Nou hoef ik daar ook niet meer verplicht contact mee te zoeken, probleem opgelost.
Ik vind het hilarisch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit kut zeg, waarom post je dit
Ja of hij heeft een nieuw nummer waar ik niks van weet maar als dat zo is zegt dat ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WaaromVind blokkeren wel ineens tien stappen te ver.
Heb ik niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, dan moet ik meestal ongesteld worden.
Bij mij blijft die nu ook al een maand of 2 op dezelfde grens hangen, komt ook wel deels natuurlijk door de revalidatie waarin ik niet te weinig mocht vreten, maar toch, gaat dit jaar niet zo heel hard omlaag, maar net een kilo of 7 ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik maak me serieus pas zorgen als ik na een week of twee steeds boven een bepaalde grens blijf schommelen.Als weegschaal begin januari nog steeds 84,iets zegt, bijvoorbeeld.
Okquote:
1 | =IF(A1=22,B1&C1&D1,IF(A1=33,B2&C2&D2,0)) |
1 | =IF(A1=22,B1&" "&C1&" "&D1,IF(A1=33,B2&" "&C2&" "&D2,0)) |
doe eens niet zo brainy ontzettende oliebolquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
@:kwiwi
[ code verwijderd ]
Cellverwijzingen vervangen door de cellen die je nodig hebt.
Wil je er spaties tussen dan wordt het
[ code verwijderd ]
De 0 is wat er weergegeven moet worden als de 2e if ook een false geeft.
alleen maar omdat jij het snapt met je antieke pc die nog op kolen draaitquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe eens niet zo brainy ontzettende oliebol
Och, gewichtsafname (of gebrek daaraan) hoeft ook niet te betekenen dat je lijf niets doet op dat vlak. Mijn ervaring is juist dat ik weegschaaltechnisch maanden stil kan staan en dan ineens *whoosh*, alles zit te los.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n last van
[..]
Bij mij blijft die nu ook al een maand of 2 op dezelfde grens hangen, komt ook wel deels natuurlijk door de revalidatie waarin ik niet te weinig mocht vreten, maar toch, gaat dit jaar niet zo heel hard omlaag, maar net een kilo of 7 ofzo
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen maar omdat jij het snapt met je antieke pc die nog op kolen draait
Hamsterwieltje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan die beter cavia's nemen. Daar hebben we er hier zat vanquote:
Heeft 'ie daar ruimte voor ja?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
Etto heeft nog 1 van de eerste computers.
Hij heeft ook een aparte kamer daarvoor anders past het nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
Etto heeft nog 1 van de eerste computers.
Etto surft op zijn telraamquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |