SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Lijkt me vervelend omdat dat een vertekent beeld kan geven afhankelijk van wat je hebt gegeten?quote:
Ja het is altijd opvallend wat sommig eten met je doet, als ik Chinees eet ben ik zo makkelijk een halve kilo zwaarder. Maar dat komt dan voornamelijk doordat het zo zout is dat je veel vocht vasthoudt want de dag erna is het weer wegquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaliter iedere ochtend hier. Kan ik meteen in de gaten houden of de feestweek al in aantocht is.
Mwah, ik herken deze wel. Met wat make up weet ik echt wel m'n pluspunten te benadrukken, dus "knapper" en "verzorgd", maar moeite ditdat. Met opstandige huid *voel* ik me gewoon wat mottiger en dat vertaalt zich weer naar een minder positief beeld van mezelf.quote:
Ahahahaha. Halve kilo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is altijd opvallend wat sommig eten met je doet, als ik Chinees eet ben ik zo makkelijk een halve kilo zwaarder. Maar dat komt dan voornamelijk doordat het zo zout is dat je veel vocht vasthoudt want de dag erna is het weer weg
Mja raak je aan gewendquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend omdat dat een vertekent beeld kan geven afhankelijk van wat je hebt gegeten?
Ik ook hoor, maar komt voornamelijk omdat ik dan altijd een standje heb van 'ik moet eten ook als ik geen honger heb om sneller beter te worden'quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er zo eentje die aankomt na de griep.
Das wel heel veelquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahahahaha. Halve kilo.
* IJsdraakje huilt in schommelingen van 4 kilo na soep
Hmm ja over langere tijd vast welquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja raak je aan gewendPlus over het algemeen zie je wel of je op de goede lijn zit
een warme oliebolquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
Moet wel zeggen dat het in deze kamer met dat warmtedekentje om wel beter te doen is. Handen nog steeds wel beetje koud soms maar mijn schoot is lekker warm.
(@:ettovanbelgie)
lekker ROSSE en VEGTE krijg je het ook warm van denk ikquote:
Ja als het dan 1 dag wat hoger is dan boeit dat niet zoveel, als het 3 dagen op rij is weet je dat je even wat minder moet snackenquote:
Checkquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dan 1 dag wat hoger is dan boeit dat niet zoveel, als het 3 dagen op rij is weet je dat je even wat minder moet snacken
Nee, da's normaal voor me.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel heel veelIk had na de kerst maar +0,3, hielp denk ik ook wel mee dat het een brunch was dus het de rest van de dag kon verteren
True true! Met uitzonderingenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dan 1 dag wat hoger is dan boeit dat niet zoveel, als het 3 dagen op rij is weet je dat je even wat minder moet snacken
's Ochtends is wel wat leuker om te meten, dan kun je gemakkelijk een kilo lichter zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's normaal voor me.
Daarom weeg ik als ik écht oplet ook iedere ochtend, daarmee voorkom ik een "oh, shit, 4kg aangekomen deze week"-gedachte, want kunnen zien dat het domweg vocht is.
Maar dat extremere geschommel is vooral een vrouwending ook, yay, hormonen.
Na een goede gerriequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Ochtends is wel wat leuker om te meten, dan kun je gemakkelijk een kilo lichter zijn
Sowieso na het plassen alquote:
Nee, dan moet ik meestal ongesteld worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
Mijn moeders vriend heeft mij geblokkeerd ineens. Nou hoef ik daar ook niet meer verplicht contact mee te zoeken, probleem opgelost.
Oh, 's avonds en 's ochtends kan hilarisch zijn. Die 4 kilo is komt serieus niet uit de lucht vallen hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Ochtends is wel wat leuker om te meten, dan kun je gemakkelijk een kilo lichter zijn
Wat is dit kut zeg, waarom post je ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Blokkeren ook echt? Drastisch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
Mijn moeders vriend heeft mij geblokkeerd ineens. Nou hoef ik daar ook niet meer verplicht contact mee te zoeken, probleem opgelost.
Ik vind het hilarisch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit kut zeg, waarom post je dit
Ja of hij heeft een nieuw nummer waar ik niks van weet maar als dat zo is zegt dat ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WaaromVind blokkeren wel ineens tien stappen te ver.
Heb ik niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, dan moet ik meestal ongesteld worden.
Bij mij blijft die nu ook al een maand of 2 op dezelfde grens hangen, komt ook wel deels natuurlijk door de revalidatie waarin ik niet te weinig mocht vreten, maar toch, gaat dit jaar niet zo heel hard omlaag, maar net een kilo of 7 ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik maak me serieus pas zorgen als ik na een week of twee steeds boven een bepaalde grens blijf schommelen.Als weegschaal begin januari nog steeds 84,iets zegt, bijvoorbeeld.
Okquote:
1 | =IF(A1=22,B1&C1&D1,IF(A1=33,B2&C2&D2,0)) |
1 | =IF(A1=22,B1&" "&C1&" "&D1,IF(A1=33,B2&" "&C2&" "&D2,0)) |
doe eens niet zo brainy ontzettende oliebolquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
@:kwiwi
[ code verwijderd ]
Cellverwijzingen vervangen door de cellen die je nodig hebt.
Wil je er spaties tussen dan wordt het
[ code verwijderd ]
De 0 is wat er weergegeven moet worden als de 2e if ook een false geeft.
alleen maar omdat jij het snapt met je antieke pc die nog op kolen draaitquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe eens niet zo brainy ontzettende oliebol
Och, gewichtsafname (of gebrek daaraan) hoeft ook niet te betekenen dat je lijf niets doet op dat vlak. Mijn ervaring is juist dat ik weegschaaltechnisch maanden stil kan staan en dan ineens *whoosh*, alles zit te los.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n last van
[..]
Bij mij blijft die nu ook al een maand of 2 op dezelfde grens hangen, komt ook wel deels natuurlijk door de revalidatie waarin ik niet te weinig mocht vreten, maar toch, gaat dit jaar niet zo heel hard omlaag, maar net een kilo of 7 ofzo
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen maar omdat jij het snapt met je antieke pc die nog op kolen draait
Hamsterwieltje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan die beter cavia's nemen. Daar hebben we er hier zat vanquote:
Heeft 'ie daar ruimte voor ja?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
Etto heeft nog 1 van de eerste computers.
Hij heeft ook een aparte kamer daarvoor anders past het nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
Etto heeft nog 1 van de eerste computers.
Etto surft op zijn telraamquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergens in een hoekje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft 'ie daar ruimte voor ja?
Ja mag nog wel een kilootje of 8-10 vanafquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, gewichtsafname (of gebrek daaraan) hoeft ook niet te betekenen dat je lijf niets doet op dat vlak. Mijn ervaring is juist dat ik weegschaaltechnisch maanden stil kan staan en dan ineens *whoosh*, alles zit te los.
En hoe minder (over)gewicht er is, hoe trager het gaat ook.
Ja, voor je lichaam is dat dus "weinig".quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag nog wel een kilootje of 8-10 vanaf
En dan te bedenken dat je tegenwoordig een extreme veelvoud daarvan gewoon in je broekzak hebt zittenquote:
Gewoon zorgen dat je deze zomer je killerbody hebt, zodat je surfend over de Maas indruk kunt maken op je favoriete snack.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag nog wel een kilootje of 8-10 vanaf
Ja ik ben altijd al te zwaar geweest eigenlijk dus mijn lichaam is het er niet altijd mee eensquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor je lichaam is dat dus "weinig".![]()
En op zich, hoe trager het er afgaat, hoe makkelijker het is om eraf te houden.
Pluspunt: surfen is een geweldige fullbody workout.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je deze zomer je killerbody hebt, zodat je surfend over de Maas indruk kunt maken op je favoriete snack.
ah die minietto's verklaren de jeukende ballen dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je tegenwoordig een extreme veelvoud daarvan gewoon in je broekzak hebt zitten
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah die minietto's verklaren de jeukende ballen dus
Voor een killerbody zal er nog wel het een en ander aan mijn buik geknutseld moeten wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je deze zomer je killerbody hebt, zodat je surfend over de Maas indruk kunt maken op je favoriete snack.
Ja, check. Een jaar of tien geleden vond ik het serieus te gek worden en toen eerst een kilo of tien afgevallen. Daarna een tijd stilgestaan en drie jaar geleden was de tussenstand in totaal -25.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd al te zwaar geweest eigenlijk dus mijn lichaam is het er niet altijd mee eensMaar ik doe het ook gewoon traag, geen crashdieet of zulke onzin, ben al een jaar of 2,5 bezig nu
Van die geweren die uitklappen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een killerbody zal er nog wel het een en ander aan mijn buik geknutseld moeten worden
Mad Max-stylo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die geweren die uitklappen?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wel bij poepluiersquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Haags het volgende:
@:dud0r mijn talenten liggen duidelijk niet bij het schaatsen
hoeveel heb je gebrokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Haags het volgende:
@:dud0r mijn talenten liggen duidelijk niet bij het schaatsen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Twee schaatsen, toen 'ie ze uit frustratie wegwierp.quote:
vond je kind het wel leuk tenminste?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja niets. Maar ben er niet bijzonder handig in of zo.
Ja hoor ze moet alleen even leren dat remmen niet tegen je vader op botsen is waardoor papa finaal op z'n muil gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
vond je kind het wel leuk tenminste?
Had in mijn eerste herstelperiode een diëtist die meer een feeder was die vond dat ik veel meer moest eten terwijl ik me al misselijk vratquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check. Een jaar of tien geleden vond ik het serieus te gek worden en toen eerst een kilo of tien afgevallen. Daarna een tijd stilgestaan en drie jaar geleden was de tussenstand in totaal -25.
Nu is het -20, dus ik let weer een beetje meer op.
Maar nooit echt "op dieet" geweest.
Ik ga een Terminator wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor ze moet alleen even leren dat remmen niet tegen je vader op botsen is waardoor papa finaal op z'n muil gaat.
Goede diëtisten zijn een zeldzaamheidquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had in mijn eerste herstelperiode een diëtist die meer een feeder was die vond dat ik veel meer moest eten terwijl ik me al misselijk vratOp een gegeven moment was er weer zoveel bij van wat ik was kwijtgeraakt dat ik inmiddels zwaarder was dan voor het ongeluk. En toen had de weegschaal zijn max bereikt en was ik er klaar mee, inmiddels toch iets van 35-40 kwijt.
Was een medische diëtist, die was vooral gefocust om mij weer op gewicht te krijgen (verloor zo'n 2,5/3 kilo per week in de 2 maanden die ik er lag). Maar geloof dat ze een beetje doorsloeg, moest minstens 4000 calorieën per dag eten en zulk soort ongein, kreeg ook van die speciale drankjes die extra calorierijk waren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede diëtisten zijn een zeldzaamheid
Die zijn meestal overtuigt van de methode die ze zelf aanhangen en modelleren alles daarop.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede diëtisten zijn een zeldzaamheid
oh dat is de helft van wat @bitterbal op een dag eetquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een medische diëtist, die was vooral gefocust om mij weer op gewicht te krijgen (verloor zo'n 2,5/3 kilo per week in de 2 maanden die ik er lag). Maar geloof dat ze een beetje doorsloeg, moest minstens 4000 calorieën per dag eten en zulk soort ongein, kreeg ook van die speciale drankjes die extra calorierijk waren.
Lastig om zo iets over te zeggen natuurlijk maar klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een medische diëtist, die was vooral gefocust om mij weer op gewicht te krijgen (verloor zo'n 2,5/3 kilo per week in de 2 maanden die ik er lag). Maar geloof dat ze een beetje doorsloeg, moest minstens 4000 calorieën per dag eten en zulk soort ongein, kreeg ook van die speciale drankjes die extra calorierijk waren.
Oh, dit is dan weer totaal niet mijn ervaring. Heb je het over dietisten of 'voedingsdeskundige'?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn meestal overtuigt van de methode die ze zelf aanhangen en modelleren alles daarop.
Ik heb geen zwart gat als maagquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
oh dat is de helft van wat @bitterbal op een dag eet
nee daar zit een stalen plaatquote:
in het boodschappenpakket zaten citroenkoekjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
De vegan frikandelletjes voor in de AF hadden een 35%-kortingsticker
Ja dus mis je ook de ruimte voor expansiequote:
Die kan ik ook wel weer eens maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het boodschappenpakket zaten citroenkoekjes
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het boodschappenpakket zaten citroenkoekjes
Hier lijkt het alsof de kerst M&M's dagelijks worden bijgevuld, schap lag nu opeens weer helemaal vol terwijl het gisteren bijna leeg wasquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
De vegan frikandelletjes voor in de AF hadden een 35%-kortingsticker
Mja, snap ik ergens wel, beter aankomen dan te weinig voedingstoffen voor herstel binnenkrijgen. En het duurt altijd even voor je daadwerkelijk ziet wat een dieet doet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
scheelt wel weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus mis je ook de ruimte voor expansie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |