Zal zo even kijken hoeveel DPL er ongeveer mist, maar ik denk niet veel.quote:
Ik zei 10 weken. Wil je mij a.u.b. niet beschuldigen van misinformatie.....quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Het werkt wel langer dan 10 dagen.
Ik denk dat het gevaarlijk om misinformatie te herhalen, ook al is het grappig bedoelt.
Het is ook niet maar 10 weken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik zei 10 weken. Wil je mij a.u.b. niet beschuldigen van misinformatie.....
@:Zipportal @:Lenny_Leonard
Ik zal jou eens even oppeppen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
staan geen van beide in de online VanDale dus gewoon geen Nederlands, oppepper
Ik blijf erbij dat oppepprik een subtiele middelvinger is naar iedereen die Rutte en de Jonge Peppi en Kokki noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
staan geen van beide in de online VanDale dus gewoon geen Nederlands, oppepper
Dat is wel de gedachte momenteel: https://www.popsci.com/sc(...)ainst-omicron-drops/quote:
Precies, ziekenhuisopname is de veel belangrijkere graadmeter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is wel de gedachte momenteel: https://www.popsci.com/sc(...)ainst-omicron-drops/
Let wel, dit gaat over milde symptomen, niet over ziekenhuis/IC-opname.
Er is nog maar weinig bekend over of de booster überhaupt nodig is om veel ziekenhuisopnames te voorkomen onder de lagere leeftijdsgroepen. Op dit moment willen ze dat zoveel mogelijk mensen gevaccineerd zijn om de verspreiding zoveel mogelijk te remmen, dan zijn milde symptomen ook een belangrijke graadmeter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, ziekenhuisopname is de veel belangrijkere graadmeter.
https://nos.nl/artikel/24(...)oronapas-bij-zwemlesquote:Rechter: Hilversums zwembad hoeft ouders niet te controleren op coronapas bij zwemles
Het Hilversumse zwembad 't Gooische Bad hoeft ouders die meegaan naar de zwemles van hun kinderen voorlopig niet te controleren op een coronapas. De voorzieningenrechter Midden-Nederland oordeelt dat zwemles onder onderwijs valt; het zwembad is daarom geen binnensportlocatie waar het controleren op een coronapas verplicht is.
Nee. Einde van de QR-plicht bij zwemscholen. Toch wel een verschilletje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
Einde van de QR-plicht bij zwembaden?
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)oronapas-bij-zwemles
Vorige week maandag toch exact hetzelfde geval?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zal zo even kijken hoeveel DPL er ongeveer mist, maar ik denk niet veel.
Alles open. Nu!quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
Laagste aantal sinds 3 november
OMICRON GENOT
het is ook maar een half einde want zonder QR mag je dus niet als toeschouwer blijven of lees ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Einde van de QR-plicht bij zwemscholen. Toch wel een verschilletje.
Ik lees hem als ‘je mag op dit moment geen toeschouwers toelaten’. Wat ik dan weer vreemd vind, want als je net hebt bepaald dat dit geen sport is. Waar is dat verbod dan op gebaseerd?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook maar een half einde want zonder QR mag je dus niet als toeschouwer blijven of lees ik dat verkeerd?
Ja, dat is waar. Al is zwemles natuurlijk wel een significant deel van de activiteit in een zwembad. Ik kan me voorstellen dat dit de werkwijze verandert en tot gevolg heeft dat het overige publiek ook minder gecontroleerd gaat worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Einde van de QR-plicht bij zwemscholen. Toch wel een verschilletje.
Dus dan mag je ook niet kijken als ze afzwemmen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik lees hem als ‘je mag op dit moment geen toeschouwers toelaten’. Wat ik dan weer vreemd vind, want als je net hebt bepaald dat dit geen sport is. Waar is dat verbod dan op gebaseerd?
Edit: hh. locaties, met bijbehorende kleedkamers, uitsluitend voor de volgende functies en indien de beheerder er zorg voor draagt dat geen toeschouwers worden toegelaten, waar:
1°. topsporters sport beoefenen;
2°. zwemles voor het A-, B- of C-diploma of schoolzwemmen plaatsvindt, mits gesloten voor publiek tussen 17.00 uur en 05.00 uur;
Kijk die R.. iets hoger deze week op basis van positieve testen. Maar lager op basis van ziekenhuisopnamen.quote:
Lees de uitspraak even. Ik denk niet dat dit voor algemene zwembaden geldt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Al is zwemles natuurlijk wel een significant deel van de activiteit in een zwembad. Ik kan me voorstellen dat dit de werkwijze verandert en tot gevolg heeft dat het overige publiek ook minder gecontroleerd gaat worden.
Ook vóór Corona lagen zulke plannen er al wel bij sommigen; de crisis gaf ze een mooi excuus om het er doorheen te drukkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat hele QR-systeem is een grote poppenkast die ons niks verder gaat brengen.
Je kan beter naar het buitenland gaan voor je Omikron booster, daar is alles open.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens opschieten, heb toch goed mijn best gedaan om het op te lopen inmiddels. Op de laatste dag nog in een volle voetbalkantine, regelmatig de grens over. NIKS werkt.
Ik verwachtte pics van mooie dames. Niet weer die saaie sheets van Jaap.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:44 schreef Tijn het volgende:
Het is mooi dat de ziekenhuisbezetting daalt, maar vergeet de modellen niet, he
[ afbeelding ]
De vraag is dus wat er in de loop van januari gaat gebeuren.
Jaap is meer opgewonden van deze sheet van van wat in KPD te vinden is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verwachtte pics van mooie dames. Niet weer die saaie sheets van Jaap.
Ik ga nu nog niet BOOSTEN. Nog niet verplicht voor reizen en heb in augustus pas mijn tweede vaccinatie gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan beter naar het buitenland gaan voor je Omikron booster, daar is alles open.
Ja en dan Febr Maart April. Wij blijven maar in hetzelfde cirkeltje ronddraaien. Open die winkels en horeca!quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:44 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je zo'n model met meerdere scenario's en onzekerheidsmarges van hier tot Tokio, en nog krijgen we het voor elkaar om binnen amper een maand bijna buiten die onzekerheidsmarges te geraken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:44 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
jong zou ik me ook niet zo druk maken, zoon is omicroned en had er amper last vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet BOOSTEN. Nog niet verplicht voor reizen en heb in augustus pas mijn tweede vaccinatie gehad.
Pak hem wel in de zomer ofzo als het dan nog nodig is.
Oh veel sneller nog, want dit model is van 18 december. Maar het is wel belangrijk om mee te nemen dat dit model uitgaat van een latere lockdown dan in werkelijkheid heeft plaatsgevonden, dus dat we nu onder de waarden van het model zitten is op zich niet zo raar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je zo'n model met meerdere scenario's en onzekerheidsmarges van hier tot Tokio, en nog krijgen we het voor elkaar om binnen amper een maand bijna buiten die onzekerheidsmarges te geraken.
Ja precies, wacht nog een paar maanden en je hebt waarschijnlijk een booster van betere kwaliteit. Kan zomaar dat de mensen die nu gaan boosteren die ook weer moeten/kunnen nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
jong zou ik me ook niet zo druk maken, zoon is omicroned en had er amper last van
Ik hoop het! Dat zou heel positief nieuws zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar Omicron is dus bewezen een stuk milder
Dan is het gewoon bijna klaar makkers, nu echtalleen het OMT hoeft dat nog te beseffen.
We komen bij u terug in 2024.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar Omicron is dus bewezen een stuk milder
Dan is het gewoon bijna klaar makkers, nu echtalleen het OMT hoeft dat nog te beseffen.
Kan COR opgedoekt worden en kunnen we weer nuttige dingen gaan doen met z'n allen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:54 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Dat zou heel positief nieuws zijn.
het zal die golf wat milder maken omdat de besmettelijkheid ook tijdelijk vermindert maar dat is het dan ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, wacht nog een paar maanden en je hebt waarschijnlijk een booster van betere kwaliteit. Kan zomaar dat de mensen die nu gaan boosteren die ook weer moeten/kunnen nemen.
Nu al vooraan de rij gaan staan heeft voor mij echt geen enkel voordeel.
Ik heb niet echt de indruk dat dat ene weekje extra lockdown voor de kerstvakantie nou heel veel verschil heeft gemaakt qua cijfers eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh veel sneller nog, want dit model is van 18 december. Maar het is wel belangrijk om mee te nemen dat dit model uitgaat van een latere lockdown dan in werkelijkheid heeft plaatsgevonden, dus dat we nu onder de waarden van het model zitten is op zich niet zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |