Kolere inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
die is ook al iets van 10 jaar dood
Ze is dan ook erg overrated vanwege haar tragische doodquote:
Rip.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Neuh, vind de muziek gewoon prima.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg overrated vanwege haar tragische dood
Een beetje heb je wel gelijk imhoquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg overrated vanwege haar tragische dood
Noppe, laatst gezien in een hotel in Bayswater Londen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef Poppejans het volgende:
Die Richey van MSP is nooit teruggevonden toch?
zo aan het eind van het jaar moet ik altijd weer denken aan die Hootenanny waar ze ladderzat nog best goed aan het zingen was...quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Tests aan het draaien die een kwartier duren (ICT)quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef alopio het volgende:
Ik heb echt al bijna een uur niks uitgevreten op werk
6 keer is prima vind ik hoor, te veel van haar hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
6x Amy Winehouse
Das zes keer te veel
Wijn komt toch meestal in dozen van 6.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
6 keer is prima vind ik hoor, te veel van haar hoeft ook niet.
Nou, nou.... overdrijven is ook een vak...quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet mee eens, geweldige zangeres met een eigen sound.
Hier gewoon behalve koffie halen echt niks aan het doen behalve fokken. Paar collega’s al naar huis (komtquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tests aan het draaien die een kwartier duren (ICT)
Radio bewaken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef alopio het volgende:
Ik heb echt al bijna een uur niks uitgevreten op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |