Ergens out there is een beschaving waar rukken juist het gebedje is. Met een mooie aaaaahhhmen aan het eind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raw full size
[ Bericht 21% gewijzigd door sp3c op 12-07-2022 18:49:08 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOW
[ Bericht 36% gewijzigd door sp3c op 12-07-2022 18:49:00 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Moet me altijd even realiseren dat die mooie wolkenrandjes zo een half miljoen jaar reistijd zijn met huidige technologie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EXTREEM GROTE FOTO PAS OP MET KLIKKEN
[ Bericht 23% gewijzigd door sp3c op 12-07-2022 18:48:47 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
De hele foto wordt ingeladen als je op deze pagina klikt (hier op FOK!) dus beter achter een link. Mn computer had een enorme lagspike toen ik refreshte.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM GROTE FOTO PAS OP MET KLIKKEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EXTREEM GROTE FOTO PAS OP MET KLIKKEN
[ Bericht 23% gewijzigd door sp3c op 12-07-2022 18:48:28 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
[ Bericht 31% gewijzigd door sp3c op 12-07-2022 18:48:09 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ik kan niet wachten op de volgende maanden wat er allemaal uitkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Prachtige plaatjes.
Nu nog de data de aankomende tijd en wat we daaruit allemaal kunnen leren/ontdekken.
Het eindigt misschien wel helemaal niet. Gaat oneindig door, op een gegeven moment kom je door kans weer een aarde tegen. Maar we kunnen op een gegeven moment niet verder terugkijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:49 schreef Toine51 het volgende:
En wáár eindigt het heelal?
Zijn van die zaken als je er over nadenkt, dat boven je verstand gaat.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:26 schreef cherrycoke het volgende:
Waarschuwing was terecht. Ik heb geprobeerd om 'm als achtergrond te zetten en m'n hele pc is van slag. Desktop is zwart en personalisation (w11) is niet meer toegankelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EXTREEM GROTE FOTO PAS OP MET KLIKKEN
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Serieus? Heb een andere van het zelfde formaat ingesteld als achtergrond (op 2 schermen) en merk er helemaal niets van. Is ook maar iets van 45mb toch?quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarschuwing was terecht. Ik heb geprobeerd om 'm als achtergrond te zetten en m'n hele pc is van slag. Desktop is zwart en personalisation (w11) is niet meer toegankelijk
Sommige zijn meer dan 100mb, misschien dat daar een limiet zit? Geen idee.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Serieus? Heb een andere van het zelfde formaat ingesteld als achtergrond (op 2 schermen) en merk er helemaal niets van. Is ook maar iets van 45mb toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |