Dit leidt meestal tot hele slechte kapsels.quote:
Maar dat nummer heet De Billen van Pipoquote:
Dat heeft dat nr best een beetje verpest. Snifquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat nummer heet De Billen van Pipo
Overdag is het zo'n 24 graden en zonnig. Best warm en zwembadweer. 's Avonds koelt het af tot 19 graden maar er staan overal terraswarmers dus je kunt heerlijk buiten zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar eigenlijk? Echt t-shirt weer?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Overdag is het zo'n 24 graden en zonnig. Best warm. 's Avonds merkt het af tot 19 graden maar er staan overal terraswarmers dus je kunt heerlijk buiten zitten.
Wat aangenaam! Heeeerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Overdag is het zo'n 24 graden en zonnig. Best warm. 's Avonds merkt het af tot 19 graden maar er staan overal terraswarmers dus je kunt heerlijk buiten zitten.
dat hebben jullie met de oude botjes ook wel nodig, kou is niets op jullie leeftijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het ook op uit gezocht. Thnx.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat aangenaam! Heeeerlijk
Geniet ze
Ik haal Winter ff in denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik blijf nog even bij Melanie hangen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |