Tot je dienstquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ga ik dat morgen proberen, thankyou
Het is wel het enige nummer dat ik niet compleet vals kan zingen, dus het had vast een doel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij moesten, dus allemaal individueel, Angels van Robbie W zingen.
Ik weet nogsteeds niet waarom.
We wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is wel het enige nummer dat ik niet compleet vals kan zingen, dus het had vast een doel.
Firefliesquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
toen ik theater deed moest ik fireflies zingen.
Jezus. nooit meer.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:48 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan me down on the corner en mushanga herinneren van muziekles
Pino bedoelde het vast goed of ieg niet zo bot.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tot je dienstOp de eerste dag van de Top 2000 lag ik al meteen overhoop met Pino, dat de adblocker functionaliteiten van het forum sloopt (het live-updaten, bijvoorbeeld). Dat ik dan lekker een ABO moest nemen of anders opzouten.
![]()
Nou sorry, maar als een forumfeature zo snel te slopen is ,en daar niet naar wordt omgekeken, dan ga ik daar niet ook nog abo-geld in stoppen.
Voorbeeld: ik wou skysherrif helemaal niet quoten maar zag niet wat ik deedquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[..]
Pino bedoelde het vast goed of ieg niet zo bot.
Mijn punt is gewoon dat het totaal onbruikbaar wordt gemaakt, mobiel, en iedereen weet dat ik al jaren mobiel fok.
En kleine advertentie is meer dan begrijpelijk maar niet op mijn hele scherm, vastlopen of op alle "nuttige" knopjes. Dan ben je me gewoon kwijt hoor volgende jaar
Jij zingt sowieso beter, maar die durf ik wel met karaoke.quote:
Rensieeeequote:Op dinsdag 28 december 2021 02:53 schreef RensAjacied het volgende:
Rick is vies dik. Aangespoelde kwal die daarna weer tot leven is gewekt.
nou oke bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voorbeeld: ik wou skysherrif helemaal niet quoten maar zag niet wat ik deed
Ging over de reclames, voor jouw muziekles trauma had ik dus een aparte quotequote:
Dit is misschien nog erger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
toen ik theater deed moest ik fireflies zingen.
Jezus. nooit meer.
Vind dit eerlijk gezegd toffer dan het latere materiaalquote:
Ben je boos, heel boos, sarcastisch, heb je een kutbui of gaat het wel?quote:
ja, dat lekker experimentele tranc-y stoner gerag, daar hou ik ook wel van.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind dit eerlijk gezegd toffer dan het latere materiaal
Het gaat oprecht uitstekend. Al moet je mensen die het woord oprecht gebruiken eigenlijk wantrouwen. Met jou alles goed?quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben je boos, heel boos, sarcastisch, heb je een kutbui of gaat het wel?
1014 is mijn stemplaat jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat ik vannacht nog ga missen:
Tussen 3 en 4:
...Holy shit, ik ken letterlijk niks van komend uur.
Tussen 4 en 5:
1041 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
1040 True Colors Cyndi Lauper
1036 Little Green Bag George Baker Selection
1035 Midnight Train To Georgia Gladys Knight & The Pips![]()
1032 Can't Stop Loving You Phil Collins
Tussen 5 en 6:
1021 Zitti E Buoni Måneskin
1020 Breakthru Queen
1019 Mijn Houten Hart De Poema's
Tussen 6 en 7:
1016 You're The Voice John Farnham
1015 'n Beetje Verliefd André Hazes
1014 Mooie Dag Bløf
1013 Breakfast In America Supertramp
1012 Crime Of The Century Supertramp
1006 Blaosmuziek Gé Reinders
Tussen 7 en 8:
1005 Rood Marco Borsato![]()
![]()
1003 17 Miljoen Mensen Davina Michelle & Snelle BWHAHA
1002 The Fool On The Hill The Beatles
1000 You've Got A Friend Carole King
999 Proud Mary Creedence Clearwater Revival![]()
996 Help! The Beatles
995 Everybody Needs Somebody... Blues Brothers
994 Lazarus David Bowie
Ben verbaasd dat zitte e buoni zo laag staat,ik denk dat ie volgend jaar wel stijgt nu die inmiddels in de lijst zit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Tussen 3 en 4:
Tussen 4 en 5:
1041 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
1040 True Colors Cyndi Lauper
1036 Little Green Bag George Baker Selection
1035 Midnight Train To Georgia Gladys Knight & The Pips![]()
1032 Can't Stop Loving You Phil Collins
Tussen 5 en 6:
1021 Zitti E Buoni Måneskin
1020 Breakthru Queen
1019 Mijn Houten Hart De Poema's
Tussen 6 en 7:
1016 You're The Voice John Farnham
1015 'n Beetje Verliefd André Hazes
1014 Mooie Dag Bløf
1013 Breakfast In America Supertramp
1012 Crime Of The Century Supertramp
1006 Blaosmuziek Gé Reinders
Tussen 7 en 8:
1005 Rood Marco Borsato![]()
![]()
1003 17 Miljoen Mensen Davina Michelle & Snelle BWHAHA
1002 The Fool On The Hill The Beatles
1000 You've Got A Friend Carole King
999 Proud Mary Creedence Clearwater Revival![]()
996 Help! The Beatles
995 Everybody Needs Somebody... Blues Brothers
994 Lazarus David Bowie
Dat is toch dat verschrikkelijke upbeatnummer? Of heb ik de verkeerde voor me?quote:
Set the Controls for the Heart of the Sun is ook zo'n heerlijke stoned vibequote:Op dinsdag 28 december 2021 02:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, dat lekker experimentele tranc-y stoner gerag, daar hou ik ook wel van.
Ja absoluut maar ik weet gewoon dat ik er doorheen ga slapen. Waardeloze tijd als je kan uitslapen.quote:
Zelfs niet Bed Are Burning?quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Tussen 3 en 4:
bohh die is echt genot ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Set the Controls for the Heart of the Sun is ook zo'n heerlijke stoned vibe
Ben oprecht gerick-rollade-rolled.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het gaat oprecht uitstekend. Al moet je mensen die het woord oprecht gebruiken eigenlijk wantrouwen. Met jou alles goed?
Waarschijnlijk als ik 'm hoor, maar daar zit de catch 22; ik ging vorig uur al pitten en ben toen even zonder FOK! blijven plakken (en daar was ik weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zelfs niet Bed Are Burning?
Ja er voor opstaan is wel een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja absoluut maar ik weet gewoon dat ik er doorheen ga slapen. Waardeloze tijd als je kan uitslapen.
Voor hun doen, we eindigen met een hint naar suicide.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is toch dat verschrikkelijke upbeatnummer? Of heb ik de verkeerde voor me?
sterktequote:Op dinsdag 28 december 2021 02:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Okee nee lieve mensen, ik ga even pitten en zet de wekker om 7 uur om keihard stuk te gaan om Rood van Marco BorsaToo
Ik ga de wekker zetten voor mijn stemnummer Almost Cut My Hair.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:58 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga overigens almost cut my hair en it's my life missen van stemlijstgenot
Ooh ik heb 'm even opgezocht: had het verkeerde nummer voor mequote:Op dinsdag 28 december 2021 03:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor hun doen, we eindigen met een hint naar suicide.
jij bent toegewijder dan ik, ik wil gewoon lekker uitgerust wakker worden. Ik ga erg slecht op vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga de wekker zetten voor mijn stemnummer Almost Cut My Hair.
Nu ben ik benieuwd welke jij dan dachtquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh ik heb 'm even opgezocht: had het verkeerde nummer voor me
Niet lachen...quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd welke jij dan dacht
Neeeeeequote:Op dinsdag 28 december 2021 03:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet lachen...
HET IS WEER EEN MOOIE DAG, JALA-LALALA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |